¨Dro den hakket lenger enn meg du daStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()

Gratulerer

¨Dro den hakket lenger enn meg du daStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Gosh.... herligStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Gratulerer!Storm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Hva er forskjellen mellom de flaskene?Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 00:47 Da skal det snart være klart for litt skikkelig sommerklargjøring :)
For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
Jeg kjøpte faktisk NXT-Generation på BilXtra i Fredrikstad for noen uker siden. Det blir rent, men lakken trenger sårt å bli vokset etterpå. Såpen skummer også mye :)Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 02:29For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
-snip-
PS! Husk at du kun bor noen hundre meter fra BilXtra i Fredrikstad. Det var der jeg kjøpte disse :)
Altså rett nedi gata der du holder til når du er i Fredrikstad :)
Ja, det er en god såpe det der :)Fsva skrev: 04 jun 2019, 14:20Jeg kjøpte faktisk NXT-Generation på BilXtra i Fredrikstad for noen uker siden. Det blir rent, men lakken trenger sårt å bli vokset etterpå. Såpen skummer også mye :)Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 02:29For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
-snip-
PS! Husk at du kun bor noen hundre meter fra BilXtra i Fredrikstad. Det var der jeg kjøpte disse :)
Altså rett nedi gata der du holder til når du er i Fredrikstad :)