Ronning skrev: 29 mai 2019, 20:03
xyvind skrev: 25 mai 2019, 09:52
Motorsykkelen står faktisk i fare for å måtte selges, men jeg prøver å snu på hvert kronestykke her for å få til en god deal. Også prøver jeg å tenke positivt, for dette må jo bare gå bra. Uten MC vil jeg ikke være..
Vet ikke hvor knyttet du er til bimmern, men det finnes kjøreglede i lavere prisklasser også. Bedre med billig mc enn ingen mc
Jo, det er en mulighet jeg selvfølgelig ser på

Og det er veldig mange fine sykler på bruktmarkedet. Jeg ser på bruktsykler stadig vekk, mest for gøy, men også fordi jeg har vurdert å bytte ut bimmern. Bimmern er helt fantastisk å kjøre, og jeg har etterhvert samlet en del bagasjeløsninger, modifisert sykkelen kosmetisk slik jeg vil ha den, og føler meg veldig knytta til den. Men hvis den MÅ selges, så må den selges, og da har jeg mulighet til å kjøpe meg en som er billigere, så får jeg frigjort litt kapital. Det er ikke bare bare å kjøpe ut kona, ta over rekkehuset og bli 50% alenepappa. Ungene og huset er viktigere for meg enn å kjøre motorsykkel, så jeg gjør det som må gjøres for å ivareta de. Men jeg vet mer om det i løpet av de neste ukene