Hei!
Noen som har greie på hvorfor jeg må ha sykkelen i fri for å starte? Har en honda revere 650 1993.
Må ha sykkelen i fri for å starte!
-
- Innlegg: 333
- Registrert: 01 mai 2017, 19:48
- Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
- Bosted: Fredrikstad
Re: Må ha sykkelen i fri for å starte!
selv med støtta oppe?Morty skrev: 16 jun 2019, 10:19 Hei!
Noen som har greie på hvorfor jeg må ha sykkelen i fri for å starte? Har en honda revere 650 1993.
- haakeik
- Innlegg: 746
- Registrert: 17 mar 2016, 08:11
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
- Bosted: Asker området
Re: Må ha sykkelen i fri for å starte!
Tipper sidestøtte-bryteren er gåen. Prøv å rense kontaktene. Hvis det ikke hjelper må du kjøpe ny.
https://www.manualslib.com/manual/78993 ... =50#manual
https://www.manualslib.com/manual/78993 ... =50#manual
- Honda-Bjarne
- Innlegg: 55
- Registrert: 29 jan 2018, 16:12
- Motorsykkelen din: V-tec 800
Re: Må ha sykkelen i fri for å starte!
Hvis sidestøttebryteren er problemet så vil sykkelen dø når du setter den i gir. Tipper Mekkeren er inne på problemet, clutchbryteren på styret, eller en diode i nøytrallyskretsen.haakeik skrev: 16 jun 2019, 11:25 Tipper sidestøtte-bryteren er gåen. Prøv å rense kontaktene. Hvis det ikke hjelper må du kjøpe ny.
https://www.manualslib.com/manual/78993 ... =50#manual
- haakeik
- Innlegg: 746
- Registrert: 17 mar 2016, 08:11
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
- Bosted: Asker området
Re: Må ha sykkelen i fri for å starte!
Det har du helt rett i, var nok litt rask på avtrekkeren herHonda-Bjarne skrev: 16 jun 2019, 15:18Hvis sidestøttebryteren er problemet så vil sykkelen dø når du setter den i gir. Tipper Mekkeren er inne på problemet, clutchbryteren på styret, eller en diode i nøytrallyskretsen.haakeik skrev: 16 jun 2019, 11:25 Tipper sidestøtte-bryteren er gåen. Prøv å rense kontaktene. Hvis det ikke hjelper må du kjøpe ny.
https://www.manualslib.com/manual/78993 ... =50#manual
