Skal på tur straks og har rotet bort stroppene mine...

Du kan få kjøpt mine, som er pent brukt:Sakkle skrev: 19 jun 2019, 12:55 Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Rok straps eller en annen god løsning til å stroppe en bag bak på sykkelen?
Skal på tur straks og har rotet bort stroppene mine...![]()
Det var mer eller mindre noe sånnt jeg endte opp med å kjøpe, ja...Snikendeugle skrev: 19 jun 2019, 14:14 https://www.clasohlson.com/no/Spennrem/30-7888
:) Trenger vel ikke stort mer enn dette.
Så ikke posten din før nå. Jeg panikk-posta litt noen få minutter før jeg skulle dra, da jeg plutselig ikke kunne finne stroppene før avreise, og rakk aldri sjekke noen av svarene
Jeg er også på jakt etter slike stropper. Ser at de selges på XLMoto.no ( Standard – 16mm & Cargo/Heavy Duty – 25mm), men jeg trenger dem også "nå med en gang", så jeg har ikke helt tid til å vente på frakt...Sakkle skrev: 19 jun 2019, 12:55 Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Rok straps eller en annen god løsning til å stroppe en bag bak på sykkelen?
Skal på tur straks og har rotet bort stroppene mine...![]()
Jeg fant aldri noen butikk i Oslo-området som førte disse. Jeg hadde heller ikke tid til å vente på frakt, så gikk for vanlige stropper kjøpt på Snellingen og sluttet å lete videre.HenningSkj skrev: 13 jul 2019, 16:08 EDIT: Fant ROK Straps hos AGMShop.no (som holder til i Sarpsborg), men leveringstiden er "ca. 19 dager"...![]()
![]()
![]()