Dæven det var godt! Nå blir det kjøring så ofte som mulig fremover. Håper å treffe folk og fe fra forumet etterhvert!

Det er vel når man blir gammel man burde kjøre fort for å få med seg mest mulig før man legger seg i penaletPlastrakett_71 skrev: 27 jun 2019, 17:42 @Relax: ingen fare:-) Jeg har blitt såpass gammel at jeg ikke har noe behov for å kjøre veldig fort:-)
"Gullkorn" fra Bjerknez derBjerknez skrev: 27 jun 2019, 18:15Det er vel når man blir gammel man burde kjøre fort for å få med seg mest mulig før man legger seg i penaletPlastrakett_71 skrev: 27 jun 2019, 17:42 @Relax: ingen fare:-) Jeg har blitt såpass gammel at jeg ikke har noe behov for å kjøre veldig fort:-)![]()
Å instinktivt fjerne insekttrafikkdøden straks etter den brutale endelikten er ikke å anbefale. Da blir det gjene enda verre. Er sikten fortsatt brukbar så ent heller til det hele hart tørket opp av fartsvinden, stopp gjerne ved en bekk eller vann, evt. bensinstasjon og vask vekk elendigheten med varsom hånd under rennende vann.Plastrakett_71 skrev: 27 jun 2019, 22:51 Må si det var en snodig og selsom opplevelse når et stort insekt krasjet med visiret i 80+ km/t. Selvfølgelig måtte væ*elen splattes midt i glaninga!
Hva gjør dere når sånt skjer? Gnir’n utover og håper på det beste? Eller stopper og tørker bort svineriet?
Bruker alltid en slik med rennende vann fra springen og stryker noen ganger forsiktig over visiret før jeg drar på korte og lengre turer.Plastrakett_71 skrev: 27 jun 2019, 23:00 @AJ: da er det notert. Så da var jeg ikke så på jordet da når jeg ventet en stund slik at driten ble tørr:-)