Oppkjøring
Oppkjøring
Hei
Jeg skal ha oppkøring på mandag og trenger litt mengdetrening på kjøøregårdsøvelser. Er noen av vegvesen til kjøregård evt andre åpent idag og i morgen? Sliter litt med å ikke se ned når jeg tar unnamanøver og krypkjøringa.
Jeg skal ha oppkøring på mandag og trenger litt mengdetrening på kjøøregårdsøvelser. Er noen av vegvesen til kjøregård evt andre åpent idag og i morgen? Sliter litt med å ikke se ned når jeg tar unnamanøver og krypkjøringa.
Re: Oppkjøring
Helst nær Oslo
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Drøbak. Lykke til!
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Uten å ha sett den selv, så sies det å være en kjøregård ved Norges Varemesse i Lillestrøm som er døgnåpen.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Drøbak er ikke tilatt å bruke etter kl 16:00 på lørdager og hele søndagen. Var der idag.
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Hafslund i Sarpsborg. Der er det mye lenger unna boliger og slikt, som ligger tett på i Drøbak..
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Oj, da er det endra etter at jeg øvde meg. Beklager feilinfo. Godt ment.vm91 skrev: 29 jun 2019, 19:58 Drøbak er ikke tilatt å bruke etter kl 16:00 på lørdager og hele søndagen. Var der idag.
Er Drammen trafikkstasjon åpent i helgene også?
På parkeringsplassen til Varemessa i Lillestrøm er det satt opp kjegler som en eller flere trafikkskoler bruker.
Svingte innom der i sta(ca 22:30) og det sto ikke noe om bruk. (siden jeg var der kjørte jeg litt slalåm mellom kjeglene).
Det er bommer der og når de evt stenger vet jeg ikke, så ut som om Tesla drev å leverte eller forberedte seg på og levere ut biler der nå.
Posisjonen til kjeglene https://www.openstreetmap.org/?mlat=59. ... 5/11.05689
Svingte innom der i sta(ca 22:30) og det sto ikke noe om bruk. (siden jeg var der kjørte jeg litt slalåm mellom kjeglene).
Det er bommer der og når de evt stenger vet jeg ikke, så ut som om Tesla drev å leverte eller forberedte seg på og levere ut biler der nå.
Posisjonen til kjeglene https://www.openstreetmap.org/?mlat=59. ... 5/11.05689
- Plastrakett_71
- Motorsykkelen din: BMW f750GS
Kan bekrefte at kjøregården ved varemessa er tilgjengelig hele tiden. Jeg kjørte mye der selv ( sist gang på onsdag og torsdag.
Kjeglene står der permanent, så da er det bare å trene
Men det er greit å være klar over at det nå er innført automatisk skiltkontroll. Det står skiltet hvordan man skal gå frem for å betale. Ja; sykler blir også fotografert
Så alle som kjører inn på parkeringa må betale enten man vil eller ikke.
Kjeglene står der permanent, så da er det bare å trene

Men det er greit å være klar over at det nå er innført automatisk skiltkontroll. Det står skiltet hvordan man skal gå frem for å betale. Ja; sykler blir også fotografert

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi
Da er oppkjøringen bestått.
- Plastrakett_71
- Motorsykkelen din: BMW f750GS
Se der ja! Gratulerer
Da er det bare å hive deg på sykkelen og kjøre til krampa tar deg

Da er det bare å hive deg på sykkelen og kjøre til krampa tar deg

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi
-
- Motorsykkelen din: '08 Fatboy
- Kontakt:
Grattis!