My ears, my ears!!!xyvind skrev: 20 jun 2019, 14:29 Folk flest vasker faktisk med grus i svampen. Har samme svampen i flere sesonger. Er ikke uvanlig det.

Trist... bare trist...
Uansett ikke noe jeg kan klandres for

My ears, my ears!!!xyvind skrev: 20 jun 2019, 14:29 Folk flest vasker faktisk med grus i svampen. Har samme svampen i flere sesonger. Er ikke uvanlig det.
Hehe, jeg har også spådd en kontrollfri veistrekning i sommer.Relax skrev: 24 jun 2019, 12:59 Det er ingen kontroller i området, har jeg hørt, så det er bare å gi på!![]()
![]()
Normalt å ha noen kluter i bakhandBjerknez skrev: 27 jun 2019, 03:05 Blir også tid til litt detailing i slutten av ferien, så derfor sendte jeg mail til The Rag Company og fikk en god pros på et parti med Eagle Edgeless mikrofiberkluter. 100 stk. Faktisk. (Ja... jeg vet...)
Mikrofiberkluter er noe man aldri for nok av :)overlay skrev: 27 jun 2019, 09:04Normalt å ha noen kluter i bakhandBjerknez skrev: 27 jun 2019, 03:05 Blir også tid til litt detailing i slutten av ferien, så derfor sendte jeg mail til The Rag Company og fikk en god pros på et parti med Eagle Edgeless mikrofiberkluter. 100 stk. Faktisk. (Ja... jeg vet...)
![]()