Jeg fikk dekk i samme prisklasse for kun 1.885,- inkl frakt på nettet. Lønner seg å bestille selv og bruke f.eks. Pitlane til å få lagt de på felgene

Forrige dekkbyttet betalte jeg nok ikke mye over 4000kr for, og da var det dekk + omlegging. Fortsatt en god del penger da.xyvind skrev: 07 jul 2019, 19:14 Vet ikke hvilken forhandler du har bestilt dekk fra, men de mc-forhandlerne jeg har sjekket tar blodpris for et sett med dekk. Typ 6-7.000,-
Jeg fikk dekk i samme prisklasse for kun 1.885,- inkl frakt på nettet. Lønner seg å bestille selv og bruke f.eks. Pitlane til å få lagt de på felgene![]()
Synes bildene ble veldig varme og levende jeg. Fint lys.Skogstrollet skrev:Hadde nettopp fått et nytt objektiv til kameraet mitt, og selvfølgelig var det akkurat hva jeg tok med meg dit. Kanskje ikke et objektiv som er egnet for slike tilfeller, men jeg måtte bare få prøve det litt
xyvind skrev: 10 jul 2019, 01:17 Synes bildene ble veldig varme og levende jeg. Fint lys.
Denne Urban GS’en er bygd om av Speed i Sandefjord. Jeg så den da jeg var der sist. Toppen på motorblokkene på hver side er av glass/gjennomsiktig plast, så man kan se motordelene bevege seg når motoren går. Tror også de har hevet den. Veldig kult bygg, og enig i at disse BMW’ene er rå!
Stemmer! Er Trio 28 jeg brukt her :)
Har en Composer Pro med Sweet 35 og Edge 80 til også. De kan være vanskelige å fokusere med ja, men de er gøye å brukeJølle skrev: 11 jul 2019, 16:41 Artig sak som gir fine bilder, menber ganske krevende i bruk![]()
Hadde selv en Composer mem, den ble solgt sammen med resten av systemet.
Angrer innimellom, spesielt når man ser sånne bilder du legger ut her
Er utrolig flott natur der, føler jeg kjører der altfor sjelden!mekkern skrev: 19 jul 2019, 15:39Det er masse fine grusveier i områdene der ja.
Jeg er født oppe i dalen der og startet på skole påLampeland.
Ene bror min bor fortsatt der og jeg tar en tur via bakveier for å komme dit.![]()