Det går ellers også an å fortsette E6 sørover fra Mo og forbi Korgen, og så vestover til Sandnessjøen. Da sparer du ennå ei ferge

Kjør gjerne gamleveien over Korgfjellet, det er morsommere enn tunellen..
Det går ellers også an å fortsette E6 sørover fra Mo og forbi Korgen, og så vestover til Sandnessjøen. Da sparer du ennå ei ferge
Hva stopper degSnikendeugle skrev: 09 jul 2019, 23:08 Gøy å følge med på turskildringen her! Får nesten lyst til å MC-campe litt selv :)
Leketøyet mitt er ikke spesielt egnet som pakkesel eller lange kjøreturer med tanke på komfort, desverrekjellv skrev: 09 jul 2019, 23:31Hva stopper degSnikendeugle skrev: 09 jul 2019, 23:08 Gøy å følge med på turskildringen her! Får nesten lyst til å MC-campe litt selv :)Kjør på
![]()
JavisstWikingTnT skrev: 10 jul 2019, 11:07 Hvis du er i nærheten av Trondheim på retur så hadde det vært hyggelig å hilst på , er fleksibel på tid![]()
Nja..... nuvel
Jeg er LITT enig i tidligere taler. Ja, det ligger litt nostalgi i dette, men jeg tror hovedgrunnen til en slik løsninger er:AJ skrev: 10 jul 2019, 20:33 Også gidder jeg ikke spekulere på hvorfor de gjør det på denne måten....
AJ skrev: 10 jul 2019, 19:06JavisstWikingTnT skrev: 10 jul 2019, 11:07 Hvis du er i nærheten av Trondheim på retur så hadde det vært hyggelig å hilst på , er fleksibel på tid![]()
!
Passerer Trondheim på returen, ja.
Overnatter på lite hotell i Mosjøen. 870,- kr. for et akkurat passe stort hotellrom. Ekstra hyggelig at kveldsmat (Lasagne med tilbehør) og frokost er inkl. i prisen.
Litt trafikkstøy siden hotellet har E6 som nærmeste nabo, men det skal jeg fint kunne leve med denne ene natta.
Usikker når jeg reiser herfra i morgen.
Send meg gjerne tlf.nr på PM så tar jeg kontakt når jeg nærmer meg.
4. Regionale forskjeller.Bjerknez skrev: 10 jul 2019, 21:18 1. Mangel på kunnskap og eller interresert i å følge med tiden.
2. Frykt for evt. fordyrende gebyrer rundt kortbetaling og andre mer moderne løsninger.
3. Resultatet er så elendig at dem tror at det hjelper å kutte disse utgiftene.