Det finnes bremsepumper med intergrert bremsevæskebeholder/reservoar og en annen type der beholder/reservoaret og pumpa er separat. Jeg har den sistnevnte. Jeg trenger slangen som kobles disse to sammen og denne slangen blir ikke belastet for trykk, men må bare tåle bremsevæske. Banjo og koblinger er unødvendig, det samme med stålomspunnet og armerte slanger.
Disse er som regel ikke forbruksvare for mc og forhandleren må oftest bestilles, og da spesifikt for en valgt modell. De kan bestille opp dette til en random modell som jeg oppgir, men lengden på disse er allerede tilpasset for den oppgitte mc-modellen. Lengde og diameter står ikke oppgitt og da blir det ganske tungvint å finne en som passer eller en som er lengre som man selv kan kutte til. Har besøkt flere forhandlere og butikker som man hadde tenkt seg at de hadde over disk(feks metervarer), men det hadde ingen av dem. En slange som tåler bremsevæske, det skal ikke være lett nei
For ordens skyld så legger jeg ved et bilde. Dette er fra tygon, men jeg foretrekker en svart slange.