Veldig braWikingTnT skrev: 12 jul 2019, 17:31 Ja tiden flyr i godt selskap, setter pris om du tar kontakt når du er i nærleiken og jeg kommer til å gjøre det samme i din lekegrind
![]()
AJ skrev: 12 jul 2019, 17:17 Det ble en lengre prat enn hva jeg hadde tenkt med tidsskjemaet jeg så smått hadde begynt å legge opp til.
Men du verden! En svært hyggelig prat som jeg ikke ville unnvært! Og ikke minst muligheten til å beskue en unik sykkel på alle måter.
Dette er en meget kjørbar MC-veiAJ skrev:Fylkesvei 666 i Romsdalen på turens andre dag med niko:
666 - the number of the beast...:
![]()
![]()
Vi snakket mye fram og tilbake om vi skulle kjøre 666 strekket, men kom til at vi valgte den bort denne gangen. Men ble enige om knipse bilder straks vi så veinummerskiltetkjellv skrev: 13 jul 2019, 19:37 Dette er en meget kjørbar MC-veiVel verd å prøve om dere er i området.
niko landa hos venner på Senja i går. De har et lite småbruk her. Jeg parkerer sykkelen og er dreng mot mat og seng til mandag. Turen opp fra Steigen ble veldig trivelig. På ferga traff jeg to karer som jeg tok følge med videre. En pensjonist på Harley og en langtransportsjåfør fra Finsnes. Han hadde vært i Fredrikstad og handla seg en nydelig Goldwing. Jeg er ganske sliten kjenner jeg. Godt å la sykkelen stå litt før hjemtur. Mentalt er turen litt over, og er innstilt på rolig tøffing ned E 6. Håper på medvindAJ skrev: 13 jul 2019, 12:02 Nå? Hvordan står det til med niko i nord, tro?
Håper han ikke har kjørt seg bort eller blåst på havet...
Legger du turen om Molde på retur også som tidligere planlagt? Her er gjesterom klartniko skrev:niko landa hos venner på Senja i går. De har et lite småbruk her. Jeg parkerer sykkelen og er dreng mot mat og seng til mandag. Turen opp fra Steigen ble veldig trivelig. På ferga traff jeg to karer som jeg tok følge med videre. En pensjonist på Harley og en langtransportsjåfør fra Finsnes. Han hadde vært i Fredrikstad og handla seg en nydelig Goldwing. Jeg er ganske sliten kjenner jeg. Godt å la sykkelen stå litt før hjemtur. Mentalt er turen litt over, og er innstilt på rolig tøffing ned E 6. Håper på medvindAJ skrev: 13 jul 2019, 12:02 Nå? Hvordan står det til med niko i nord, tro?
Tusen takk! Men akkurat nå kjennes det ut som det blir korteste vei over Dovre . Jeg er ofte på Møre og tar gjerne en tur innom om det passer seg slik!kjellv skrev: 13 jul 2019, 21:18Legger du turen om Molde på retur også som tidligere planlagt? Her er gjesterom klartniko skrev:niko landa hos venner på Senja i går. De har et lite småbruk her. Jeg parkerer sykkelen og er dreng mot mat og seng til mandag. Turen opp fra Steigen ble veldig trivelig. På ferga traff jeg to karer som jeg tok følge med videre. En pensjonist på Harley og en langtransportsjåfør fra Finsnes. Han hadde vært i Fredrikstad og handla seg en nydelig Goldwing. Jeg er ganske sliten kjenner jeg. Godt å la sykkelen stå litt før hjemtur. Mentalt er turen litt over, og er innstilt på rolig tøffing ned E 6. Håper på medvindAJ skrev: 13 jul 2019, 12:02 Nå? Hvordan står det til med niko i nord, tro?
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk