Saftig gode jordbær med H-melk, feit fin fløte, litt sukker og ananasbiter.
Treffer sommersmaksløkene med et smell

Ja, den karen har man ikke sett og hørt mye fra på en stund...
Gamle Ryfylkevegen er samme som rv. 13, eller? I så fall står den på kjøreplanen.
Nei, ta av opp mot Røldalsfjellet og ta den skikkelig gamle veien over fjellet. Ser på Norgeskart og kan ikke se at den heter noe (det må den jo gjøre), men det er det vakreste veistrekket jeg har kjørt. Altså, ta av der jeg har lagt blå pil og kjør mot Ekkjeåna parallelt med rv 13.
Fylkesvei 520 heter den visst.niko skrev: 20 jul 2019, 20:39Nei, ta av opp mot Røldalsfjellet og ta den skikkelig gamle veien over fjellet. Ser på Norgeskart og kan ikke se at den heter noe (det må den jo gjøre), men det er det vakreste veistrekket jeg har kjørt. Altså, ta av der jeg har lagt blå pil og kjør mot Ekkjeåna parallelt med rv 13. Uten navn.jpg
Fylkesvei 520 heter den visst. Og du kommer selvfølgelig motsatt vei.niko skrev: 20 jul 2019, 20:47Nei, ta av opp mot Røldalsfjellet og ta den skikkelig gamle veien over fjellet. Ser på Norgeskart og kan ikke se at den heter noe (det må den jo gjøre), men det er det vakreste veistrekket jeg har kjørt. Altså, ta av der jeg har lagt blå pil og kjør mot Ekkjeåna parallelt med rv 13. Uten navn.jpg
Neida, tru'kke det.niko skrev: 20 jul 2019, 20:55 Fylkesvei 520 heter den visst. Og du kommer selvfølgelig motsatt vei.
Indre Ryfylkeveg er veien fra Rv 13 til Sauda, den er helt fin, og det er den du "skal" ta!AJ skrev: 20 jul 2019, 21:27Neida, tru'kke det.niko skrev: 20 jul 2019, 20:55 Fylkesvei 520 heter den visst. Og du kommer selvfølgelig motsatt vei.
Jeg vil komme kjørende fra Jøsenfjorden og kan fint velge mellom fv 520 og rv 13 før Sand - vei 517/Indre Ryfylkeveien - for å komme inn på fv. 520 på vei til Røldal.
Spørsmålet er bare hvordan denne veien er?
13 vs 520.JPG