Ikke har jeg bare hatt BMW'er. Har hatt en babyblå Peugeot 307, en 2006 Golf (som var proppa full av sinkslipp og elfeil) og sist men ikke minst en utrolig flott Suzuki SJ413. Den tok forøvrig fyr av og til. Ble vant til det etterhvert

Kanskje jeg kan få tatt et bilde i morra.Jompa skrev: 12 jan 2020, 00:11 Du skulle tatt et bilde av skjøten.
Fleksirøret kan nok sikkert gjøre nytta hvis ikke resten av anlegget er avhengig av at røret er helt stivt.
Tenker da på om anlegget holder seg i ro og ikke begynner å dunke mot dørk, bensintak eller bakakslingen.
Kan hende du har rett i det. Men nå skaffer jeg meg altså et slikt fleksirør og ser om dette fungerer hvis det blir slik at jeg må skjære av festene på potte- og mellomrøret for å få en lekkasjefri kobling av disse.cannon skrev: 12 jan 2020, 08:52 Hvorfor bruke en fleksibel kobling? Tror det er bedre med en vanlig eksosrør-bit.
Blir enten fleksirøret eller et sånt Biltemarør på sikt og før EU/PKK senere i år, hvis J-B Kwik fiksen ikke holder. Potte og mellomrør er i god stand så det er skjøten som er problemet.mekkern skrev: 12 jan 2020, 13:50 Kapp vekk skjøten og monter en slik:https://www.biltema.no/bil---mc/bildele ... 2000018900
![]()