Forhåpentligvis gjentas den neste år ved å kjøre motsatt vei for å få en komplett opplevelse av disse veiene og den fantastiske naturen de omkranses av.
Det ble ikke tatt mange bilder på denne turen, men de fleste jeg tok skal dere få se i denne tråden. Samtidig er det viktig å understreke at et lite pocket dig.kamera aldri greier å formidle de synsinntrykkene man fikk på en slik tur som dette. Det er nesten slik at jeg ikke har lyst til å legge ut bilder siden de på ingen måte greier å gjengi det majestetiske man er midt oppe i på tur i disse områdene.
I det været jeg hadde på turen og på den tiden av sommeren hvor alt naturen har å by er på sitt mest vakre og potente, er det knapt noen fotograf og bilder som evner å gjenskape samme følelsen og opplevelsen der og da.
Disse stedene jeg har vært må bare oppleves!
Så igjen, det blir ikke mange bildene, men noen skal det bli.
Og det første blir dette, av Kim fra Danmark, som jeg snakket lenge med på Lindum Camping i Suldalsområdet, hvor lakselorder fra England hadde sin storhetstid i sin tid.
En enkel campingplass, men med omtrent alle fasiliteter og 5G wi-fi (

Det viste seg at Kim kjenner godt til danske Reimar, som er Moto Guzzi selger og mekaniker på Hadeland MC, rett ved her jeg bor. En utrolig tilfeldighet!
Vi ble sittende og skravle lenge mens jeg skulle ha frokost på siste dag av denne turen. Så danske Kim får all skylda for at jeg først kom meg avgårde fra Lindum Camping kl. 11:00.
Som ivrig fisker hadde Kim i naboteltet vært oppe langt tidligere enn meg, som våknet kl. 08:00, og sikret seg denne go'biten på 13,5 kg i elva forbi campingen! Helt utrolig!!
Før jeg dro fra campen hadde Kim fått solgt den til campinginnehaveren, men visste enda ikke hvor mye han fikk for den.
Men det viktigste for ham var å få den i fryseren og sikre at den ble til mat for noen.
En utrolig flott fyr denne Kim, som for øvrig røkte pipe. Artig :) . For hvor mange ser man her i Norge i dag som røker pipe? Ingen?
Kim kjørte for øvrig en Ducati Hyperstrada og skulle være en dag til på campingen siden et bluesrockband fra sørlige Norge ved navn "2nd Generation" skulle spille der samme kveld.
En mann helt klart etter mitt hjerte, dette :)!
Fortsettelse følger...