Takk, takk... :) .
Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
Bjerknez'en har jøbbers i dag, som vi sier her på Hadeland.
Så da må man selvfølgelig gratulere med dagen til kroppen, som er på god vei inn i sin andre ungdom![]()
Kloke ord.kjellv skrev: 28 jun 2019, 16:54 Jeg er forsåvidt enig med deg Ove, ingen grunn til å feire at man er et år eldre..
Man kan evt feire at man har overlevd et år til..
Men gratulerer med dagen uansett
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
Så da må man selvfølgelig gratulere med dagen til kroppen, som er på god vei inn i sin andre ungdom![]()
![]()
Det er fordi jeg synes bursdager bare er en tåpelig grunn til å feire så derfor liker jeg ikke å flashe slikt. Det har dog intet å gjøre med at jeg blir gammel etc.![]()
Men ser jeg har bommet med å ikke fjerne fødselsdatoen her i forumet![]()
Men takk for gratulasjonen AJ![]()
Takk, på etterskuddDansekris skrev: 30 jul 2019, 10:23Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
![]()
Det er fordi jeg synes bursdager bare er en tåpelig grunn til å feire så derfor liker jeg ikke å flashe slikt. Det har dog intet å gjøre med at jeg blir gammel etc.![]()
Et år nærmere en fullspeca R1200 GS og den dyreste Klim-dressen. Bare vent!
Dansekris skrev: 30 jul 2019, 10:23Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
![]()
Et år nærmere en fullspeca R1200 GS og den dyreste Klim-dressen. Bare vent!
Grattis!Jompa skrev: 30 jul 2019, 14:01Gratulere med dagen, Bjerknez !
Jeg synes absolutt det er grunn til å feire at man blir eldre, alternativet er ikke så mye å trakte etter...
Selv er jeg 55 år i dag, bare i tilfelle noen skulle finne på å slenge inn en liten gratulasjon
Jeg lar ikke en eller annen dato komme i veien for en artig slengbemerkning hvert fall!Bjerknez skrev: 30 jul 2019, 14:10 Er vel over en måned siden jeg hadde bursdag nå, så de som ikke har gratulert meg før nå kan ta seg en bolle mener jeg![]()
Men grattis med dagen Jompa!![]()
Å faen, er det over en måned siden.Bjerknez skrev: 30 jul 2019, 14:10 Er vel over en måned siden jeg hadde bursdag nå, så de som ikke har gratulert meg før nå kan ta seg en bolle mener jeg![]()
Men grattis med dagen Jompa!![]()