Villmannskjøring med moped, lettsykkel, UTV, ATV er et problem i Alta.
Bra at noen foreldre, sikkert flere enn hun som skriver dette, tar ansvar.

Utrolig tragisk. Siste oppdatering ser jeg alle er funnet og alle seks er omkommet. https://www.altaposten.no/nyheter/2019/ ... articles=3
Dette var svært tragisk og meningsløst, 6 mennesker omkommer på et øyeblikk, og 5 av dem var unge folk fra Alta. Livet er til tider veldig brutalt, tenker på pårørende og et Alta-samfunn i sorg.
Ubeskrivelig tragisk og som et vondt åpnet sår for Altasamfunnet...Ketil skrev: 01 sep 2019, 10:16Dette var svært tragisk og meningsløst, 6 mennesker omkommer på et øyeblikk, og 5 av dem var unge folk fra Alta. Livet er til tider veldig brutalt, tenker på pårørende og et Alta-samfunn i sorg.
Er ikke bombesikker, men tror likevel det er en viss forskjell på KTM skjermen og de vanlige visningene av turtall, fart og litt til på den og den store skjermen fra bilen i saken jeg linket til...dypen skrev: 02 okt 2019, 23:03 Om du har liten eller stor skjerm på navigasjon, bruker du mest tid på å se på den store ... eller den lille?? På R1 har jeg 1 rund klokke med et lite display ved siden, på KTM’n har jeg en monsterskjerm, bruker jeg mere tid under kjøring på KTM skjermen. Nei, men derimot når jeg har parkert hender det at jeg trykker litt rundt![]()