Hadde R1200RS fått et litt "polert" utseende, så kunne denne vært aktuell. Husker jeg likte den godt, selv om ikke motoren passet godt i en slik type sykkel mener jeg. Husker den var meget momentsterk, men kortpustet. Noe som egentlig er helt greit i en sykkel ala R NineT etc.FredrikE24 skrev: 02 aug 2019, 01:51 Mitt tips var hvertfall og prøve den nye R1250-motoren med shiftcam. Jeg ble veldig overrasket. Skulle tro at denne faktisk har litt pulver i 150.
Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg føler selv at min egen sykkel våkner skikkelig til liv motormessig fra 130km/t og oppover. Da med rekkefire(BMW K). Jeg fikk ikke prøvd R1250-plattformen på motorvei, men det lineære draget sier meg at det kan være bra. Jeg forstår imidlertid ikke hva BMW driver med. De burde heller komme med en etterfølger av K1300S(175hk og kardangdrift).
Dispalyet synes jeg bare var trist på den jeg kjørte. Såpass trist at jeg ikke vil ha den. Minner meg mest om dashbordet i en gammel Golf. Føler liksom at dem har spart på noe... dessuten blir den ganske dyr med det rette utstyret. 240k mener jeg å huske. Det synes jeg ikke den er verdt.