Noe sier meg at livet på en måte går videre for detStian87 skrev: 02 aug 2019, 14:15 Det går bra. Skulle bort i helgen så måtte legge den ut nå. Har flere bilder, men de kom dessverre ikke med.

Noe sier meg at livet på en måte går videre for detStian87 skrev: 02 aug 2019, 14:15 Det går bra. Skulle bort i helgen så måtte legge den ut nå. Har flere bilder, men de kom dessverre ikke med.
Glemte helt å svare deg i alt dette om bildene.Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 10:18 Jøss... skal du ha ny sykkel eller skal du være uten?
Jeg synes vertfall utseendet (fronten) på den gamle var mye tøffere. Den var mer lik S1000RR. Den nye ser liksom litt "snillere" ut, så den likte jeg ikke. Men bra dem fikk montert et skikkelig TFT display i vertfall :)
Jeg hadde vanlig års service i juli på Speed MC og den kostet 2.795,-
1.800 var da en usedvanlig god pris... Hvor var det?
1. Ser den...Stian87 skrev: 02 aug 2019, 15:33Glemte helt å svare deg i alt dette om bildene.Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 10:18 Jøss... skal du ha ny sykkel eller skal du være uten?
Jeg synes vertfall utseendet (fronten) på den gamle var mye tøffere. Den var mer lik S1000RR. Den nye ser liksom litt "snillere" ut, så den likte jeg ikke. Men bra dem fikk montert et skikkelig TFT display i vertfall :)
Jeg hadde vanlig års service i juli på Speed MC og den kostet 2.795,-
1.800 var da en usedvanlig god pris... Hvor var det?
Ja har skrevet om det en stund (siden februar, og siden jeg ikke skriver så mye burde du jo ha sett det) Det er mange årsaker til at jeg helte mot salg:
- I forbindelse med kjøp av bil nr 2 syntes jeg det ble litt voldsomt med en så dyr sykkel også
- Jeg kjører mye mindre enn før, jeg har ikke hatt noen lengre turer i år og kjører ikke lenger frem og tilbake til jobb
- Jeg er helt avhengig av sertifikat i jobben min
- Det tar seg dårlig ut om jeg kjører for fort, og i verste fall kan det få konsekvenser for jobben
Jeg er derfor kommet til st jeg må ha noe annet, med mindre motor, helst rimligere (men det blir det sikkert ikke)
- S1000R er overkill i forhold til mitt kjøremønster
Hadde service hos MC Oslo, var bare en mellomservice, så bare oljeskift og en kontroll. Så det var niiiice![]()
Jeg trenger førerkort for å kjøre til og fra jobb. Kollektiv går ikke (tar over to timer en vei kontra 45 min).Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 15:41 1. Ser den...
2. Ser den også...
3. Den ser jeg ikke...
4. Ikke den heller...
5. Joa...den kan jeg forsåvidt se... :)
Trodde de som jobbet i politiet hadde såpass selvinsikt at dem klarte og beherske seg?Stian87 skrev: 02 aug 2019, 16:15Jeg trenger førerkort for å kjøre til og fra jobb. Kollektiv går ikke (tar over to timer en vei kontra 45 min).Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 15:41 1. Ser den...
2. Ser den også...
3. Den ser jeg ikke...
4. Ikke den heller...
Jeg jobber i politiet, det tar seg ikke ut om jeg grisekjører og blir tatt for ting jeg fengsler andre for.
Lettere å berherske seg med mindre hk vettuBjerknez skrev: 02 aug 2019, 16:53Trodde de som jobbet i politiet hadde såpass selvinsikt at dem klarte og beherske seg?Stian87 skrev: 02 aug 2019, 16:15Jeg trenger førerkort for å kjøre til og fra jobb. Kollektiv går ikke (tar over to timer en vei kontra 45 min).Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 15:41 1. Ser den...
2. Ser den også...
3. Den ser jeg ikke...
4. Ikke den heller...
Jeg jobber i politiet, det tar seg ikke ut om jeg grisekjører og blir tatt for ting jeg fengsler andre for.![]()
Ja, det har du nok rett i. Uansett, skal ikke kverulere mer med deg jeg. Ditt valgStian87 skrev: 02 aug 2019, 16:58Lettere å berherske seg med mindre hk vettuBjerknez skrev: 02 aug 2019, 16:53Trodde de som jobbet i politiet hadde såpass selvinsikt at dem klarte og beherske seg?Stian87 skrev: 02 aug 2019, 16:15Jeg trenger førerkort for å kjøre til og fra jobb. Kollektiv går ikke (tar over to timer en vei kontra 45 min).Bjerknez skrev: 02 aug 2019, 15:41 1. Ser den...
2. Ser den også...
3. Den ser jeg ikke...
4. Ikke den heller...
Jeg jobber i politiet, det tar seg ikke ut om jeg grisekjører og blir tatt for ting jeg fengsler andre for.![]()
![]()
Åh skal Øyvind selge også?hakhap skrev: 02 aug 2019, 19:10 Då er alle 3 i S1000R trehytteklubben på vei å selge ser det ut til. :)
Blir det en ny R Mine T hytteklubb isteden?
Uansett spent på hva du ender opp med
misspelling with autocorrect
Vuedert R Nine T Racer?Stian87 skrev: 02 aug 2019, 18:08 Haster ikke med å selge for min del, mer det at jeg føler sykkelen fortjener noe bedre og at lommeboken blir mer glad i meg. Men om jeg ender opp med en R nine T blir ikke lommeboken nevneverdig glad