Med Pollti sine 2 stk, er vi nå oppe i 60 MC'er KJEMPEBRA!! :=D> :=D>
Oppdatert liste kan du se her i første post
Og du bruker???...hvilken browser??cheron skrev:Funker ikke hos meg..
"We recommend the following browsers.
For the best experience with MobileMe Gallery, we recommend:
Windows
Safari 3 Public Beta or later
Firefox 1.5 or later
Internet Explorer 7 or later
You can use your current browser, but you might not have access to all features."
Så da kan det være det samme
Åja..Globe skrev:Funker i Opera også....trykk på "Use current browser"...så skal det gå fint!!
Det kan jeg fikse...tenkte jeg skulle være litt forsiktig i begynnelsen...jeg har jo ikke spurt medforumistene om tillatelse til dette, så jeg tenkte det var best å starte med kun bilder...så får vi se....alt kan lages......alt kan gjøres bedre......alt kan endres.....men man trenger ikke GJØRE ALT.....ALLTID!!Dexter skrev:Det skulle stått hvem sine sykler det er. Fant to bilder av min, men det står jo ingen plass...
Ser ut til å funke helt fint her. Sjekket med Firefox 3.60., som jeg vanligvis bruker.Globe skrev:
Her er galleriet, trykk på logoen![]()
[img]http://img.skitch.com/20100216-kri3gj9m ... mcyff1.jpg[/img]
Jeg vil helst ikke ha navn på "min"... Har jo ikke sykkelGlobe skrev:Det kan jeg fikse...tenkte jeg skulle være litt forsiktig i begynnelsen...jeg har jo ikke spurt medforumistene om tillatelse til dette, så jeg tenkte det var best å starte med kun bilder...så får vi se....alt kan lages......alt kan gjøres bedre......alt kan endres.....men man trenger ikke GJØRE ALT.....ALLTID!!Dexter skrev:Det skulle stått hvem sine sykler det er. Fant to bilder av min, men det står jo ingen plass...