Haha, akkurat nå sitter det langt inne. Men ja, sittestilling er nok første prioritet ved neste valg av sykkel ja. Jeg vil påstå at det muligens er ryggen som har en delskyld her. Å kjøre langt er ikke lenger en glede og aktiv kjøring gjør at jeg stivner fort fordi jeg er redd for dumper i veien som gjør at ryggplagene dukker opp.Cutless skrev: 05 aug 2019, 21:12 Slutt å toill!
Nå må du finne deg en sykkel du sitter godt på, slik at vi kan utforske sverige neste sommer.
351AB06A-378A-4701-A931-6EEE86C77996.jpeg
Jeg må rett og slett innse at mine "racing" dager er over på motorsykkel. Det er en del andre ting jeg også må innse når det kommer til ryggen. Den blir ikke bedre. Det er ikke ILLE, men er sittestillingen feil og jeg ikke får tatt i mot med beina så vil det bare bli slitsomt.
Jeg tror rett og slett jeg må tenke helt nytt. Men jeg kan på min fars grav love at jeg aldri kommer til å kjøpe noen traktor. Selv om dette nok hadde gagnet ryggen min. Da kjøper jeg meg heller en motorisert rullestol. Gode sykler å kjøre, helt sikkert, men dette har lite med hva JEG forbinder med MC livet og gjøre.
Da vil jeg i såfall heller ha noe som er retro og da sikter jeg i retning Triumph eller BMW. Men akkurat nå, så legger jeg sykkelkjøp helt på hylla. Enten så får jeg et kick når bimmern faktisk blir solgt, eller så vil jeg føle at det er helt greit uten sykkel. Vi får se

Du gikk jo selv ett år eller to uten sykkel, og det så jo ut til at dette gjorde susen for din del