Årets MC-sesong må jeg si har innfridd så langt. Langt bedre enn i fjor...
Tre langturer innafor en forholdsvis kort og intens periode har gitt utrolig mye MC-glede.
Først turen i Sør-Sverige, som jeg absolutt gjerne gjentar igjen, men med bedre tid. Bl.a. i fiskelandsbyen Kåseberga. Ja, kanskje til og med en overnatting der før man fortsetter på den svenske østkysten mot Øland.
Så det andre målet for sesongen, som har stått på reiseplanen i flere år, nemlig Kystriksveien. I år ble det endelige noe av og som en ekstra bonus fikk vi omvisning i Moldedistriktet og Atlanterhavsveien av
kjellv 
.
Og med "vi" som betyr det meg selv og turkompis
niko.
Veldig, veldig trivelig at jeg fikk lov til å slå følge med denne herremannen på denne turen. Jeg storkoste meg hele tiden!
Det håper og tror jeg
niko også gjorde :).
Kystriksveien må også kjøres senere og også her med litt bedre tid. En fantastisk fin strekning og en uforglemmelig tur!
Og nå nylig gjorde jeg en solotur sør og vest i det naturskjønne landet vårt. Og dette området skal helt klart besøkes igjen!
Her har Kystriksveien er en nesten uslåelig konkurrent når det gjelder å blir benevnt som verdens vakreste MC-vei.
Agder, Rogaland og Hordaland byr på uendelig mange flotte MC-veier og man blir nesten andektig på disse veiene og takker forfedrene for deres voldsomt gode innsats for å knytte landet sammen med veiene de bygde og hvor ingen hindringer var for store til at de ble bygget.
Takk for denne fantastiske jobben

!
Den 21. aug. skal KTM'en på service på Lillehammer. Og da har jeg tenkt å bruke dagen før til å oppdage Jotunheimveien, som jeg faktisk aldri tidligere har kjørt.
Dermed kan jeg krysse av for enda MC-opplevelse som vil gjøre MC-året 2019 til et av mine mest minnerike.
Overnatting på campingen snaue 2 km. unna Motorspeed på Lillehammer er allerede bestilt fra 20. til 21. aug.
Gleder meg allerede!
Om noen har lyst til å slenge seg med opp til Valdresflye og Jotunheimveien i retning Lillehammer den 20., så er det bare å gi beskjed så slår vi følge :) .