Jada, vi kan jo evt avtale et møtested når det nærmer seg

Jeg gleder megkjellv skrev: 14 aug 2019, 00:00 Det skal bli innmari artig å treffe dere igjen karer![]()
Audimannen og jeg gjør litt ekstra ut av det og velger noen morsomme veier på Nordmøre/Trøndelag på tur østover. Starter nok tidlig og er sikkert først framme som vi var i fjor.
Hva med dere trøndere? Er det mange av dere som kommer? Det er så stille fra dere..![]()
Litt usikkert om jeg kan være klar i Oslo til 12,men har godt håp om å få det til. Veit mer tidlig neste uke. Melder tilbake.
Kjørte en etappe i regn over Venabygdfjellet på fjorårets forumtreff. Gjorde ingen av oss noenting, og ga i hvert fall meg en ekstra opplevelsesdimensjon.Bjerknez skrev: 14 aug 2019, 09:26 Da håper jeg både du og AJ får regn på turen, slik at dere får den gode stemingen![]()
![]()
Er på jobbreise i Sverige fra Torsdag til Lørdag kveld den uka og er usikker på når jeg kan komme fra - så det blir dårlig med planlegging fra min side..AJ skrev: 14 aug 2019, 00:05Jeg gleder megkjellv skrev: 14 aug 2019, 00:00 Det skal bli innmari artig å treffe dere igjen karer![]()
Audimannen og jeg gjør litt ekstra ut av det og velger noen morsomme veier på Nordmøre/Trøndelag på tur østover. Starter nok tidlig og er sikkert først framme som vi var i fjor.
Hva med dere trøndere? Er det mange av dere som kommer? Det er så stille fra dere..![]()
![]()
Dette blir hyggelig og vel så det!
Ja... hva med dere trøndere? Dette bør dere få med dere!