Hehe, er det egen plass på campen til Yamaha-folket eller?

Hehe, er det egen plass på campen til Yamaha-folket eller?
Bare moro dette. Og så er det jo greit med litt mengdetrening :)VindR skrev: 14 aug 2019, 17:37
Tusen hjertelig takk for det. Setter utrolig stor pris på dette altså! Takker ja til tilbudet, så lenge jeg ikke er til for mye bry :)
Supert, det skal jeg gjøre :)TGR skrev: 14 aug 2019, 17:42Bare moro dette. Og så er det jo greit med litt mengdetrening :)VindR skrev: 14 aug 2019, 17:37
Tusen hjertelig takk for det. Setter utrolig stor pris på dette altså! Takker ja til tilbudet, så lenge jeg ikke er til for mye bry :)
Send meg en sms på tlf. 926 97 079, så holder vi kontakten før avreise. Må vel plukke opp deg på bostedsadresse :)
Ah, skjønner. Da får vi se hvem det blir flest av i år daRha skrev: 14 aug 2019, 17:43 Nei, men vi var bare en unna å være like mange som dem med tre bokstaver fra Tyskland i fjor. Hvis jeg ikke husker feil .
Pøh!TGR skrev: 14 aug 2019, 17:54 Altså, her handler det ikke om antall. Det må skilles mellom kjøretøyer med gammeldags kjededrift, og mer moderne og holdbare konstruksjoner.![]()
Tur du er inne på noe der
Blir ei hard helg, skjønner jeg.
Jepp.... nå har vi snart taket på de.... enda bedre blir det når sjølveste Bjerknez kommer på Yamaha XSR neste sesong.
TGR skrev: 14 aug 2019, 20:36 Vi får vel besinne oss, så ikke det sklir ut i treff-leker av typen «kast med liten japs» osv![]()