Det skulle bare mangle AJ at KTM ikke kan ta opp kampen, med ordentlige motorsykklerAJ skrev: 14 aug 2019, 20:15 Blir vel ikke lett for oss KTM'ere å ta opp kampen med Bimmer og Yama-folkene om antallet i år heller, regner jeg med...![]()

Det skulle bare mangle AJ at KTM ikke kan ta opp kampen, med ordentlige motorsykklerAJ skrev: 14 aug 2019, 20:15 Blir vel ikke lett for oss KTM'ere å ta opp kampen med Bimmer og Yama-folkene om antallet i år heller, regner jeg med...![]()
Skøyer'n
Jeg tenkte å kjøre en tur på lørdag. Hadde håpet å få med Mr. WikingTnT men ser ut til at han ikke kommer hjem før lørdag kveld.Jonxz skrev: 14 aug 2019, 23:39 Hvem tar turen nedover fra Trondheim?
Gjerne svar her eller send pm! Hadde vært morsomt og kjørt ned sammen:)
Vi kommer sigende utover fredagen de fleste av oss og drar igjen på søndag formiddag. Vi er mange som ikke foretrekker grus. Fellesturen er en trivelig og sosial aktivitet for å fylle lørdagen med noe samlende. Ingen ekstremsport, og heller ikke veldig lang.Jonxz skrev:Lørdag neste uke (34) sant? (Den helgen treffet er).
Ahha, grus kan bli sårt for noen ja..
Ligger det noe form for informasjon om helgen en plass? F.eks eventuelle dagsturer, oppmøtetidspunkt, etc.
Hyggelig om du tar en tur, om det så blir bare på lørdag. Jeg legger ut spor på locatoweb her i tråden, slik at det er mulig å finne oss når vi er på fellestur også.barske skrev:Jeg tenkte å kjøre en tur på lørdag. Hadde håpet å få med Mr. WikingTnT men ser ut til at han ikke kommer hjem før lørdag kveld.Jonxz skrev: 14 aug 2019, 23:39 Hvem tar turen nedover fra Trondheim?
Dro også på meg kjøp av ny gammel-sykkel som jeg skal hente i morgen og den er ikke veldig glad i grus. Så om dagsturen på lørdag går via veier på grus står jeg nok over..
Dette blir artig!VindR skrev: 15 aug 2019, 12:01 Da er hytte bestilt, og jeg er (snart) klar for mitt første MC-treff. Venter bare på en del ting som skal komme i posten, da hverken jeg eller sykkelen er utstyrt for slike turer. Kan hende dette nærmest er blitt en rutine for enkelte her, men jeg merker jeg gleder meg skikkelig til neste helg!
Igjen, tusen takk til AJ og TGR som har sagt seg villige til å hjelpe meg med å ta turen :)![]()
Jeg skal gjøre hva jeg kan for å komme "løs" fra Borlänge i rett tid og i så fall så må vi få til en samkjøring fra Trheim og bli med på fellesturen samt overnattingbarske skrev: 14 aug 2019, 23:44Jeg tenkte å kjøre en tur på lørdag. Hadde håpet å få med Mr. WikingTnT men ser ut til at han ikke kommer hjem før lørdag kveld.Jonxz skrev: 14 aug 2019, 23:39 Hvem tar turen nedover fra Trondheim?
Dro også på meg kjøp av ny gammel-sykkel som jeg skal hente i morgen og den er ikke veldig glad i grus. Så om dagsturen på lørdag går via veier på grus står jeg nok over..
Vurderer fortsatt, men har lyst på en rolig tur oppover med overnatting fra torsdag til fredag. Ikke minst siden jeg har all verdens ledig tid akkurat nå og er i tur- og overnattingsmodus...