Joda, dette er jo en helt annen sykkel selvsagt. Men husker jeg prøvesatt en en gang. Den var overraskende mye fremoverlent til å være en "cruiser". Enig med deg angående farge dog :)Stian87 skrev: 16 aug 2019, 07:46Takk takk Barskebarske skrev: 16 aug 2019, 00:07 Ohh grattis![]()
Diavel henger høyest for meg og i cruiserklassen. Den var fantastisk å kjøre! Pimpe den opp med litt anna eksos så smeller det godt i tillegg![]()
Deilig med noe italiensk igjen kjenner jeg! Ja det kan være et alternativ etterhvert, men lyden er rimelig grom i utgangspunktet synes jeg.
Takk Ove! Anbefaler deg å prøvekjøre en uansett, den er artig å kjøre og er virkelig noe helt annet enn S1000R :)Bjerknez skrev: 16 aug 2019, 07:12 Gratulerer med tøff sykkel Stian!![]()
Jeg har hatt den i baktankene selv, men desverre har jeg en merkelig magefølelse når det kommer til Ducati vedrørende driftsikkerhet. Men det er sikkert bare meg. Tøff sykkel er det vertfall, det skal ingen ta fra den![]()
En av grunnene til at jeg valgte å gå for en 2016 modell (foruten at det selvsagt er mye å spare) er fargen, jeg synes den sorte fargen er kulere enn de nyere fargekombinasjonene selv om de også er fine![]()
Skulle jeg hatt en slik måtte det ha blitt en ny med garanti i såfall. Men det blir nok ingen Ducati på meg. Tøffe sykler er det vertfall :)