Rune75 skrev: 19 aug 2019, 10:23
Bjerknez skrev: 19 aug 2019, 09:55
tormodg skrev: 19 aug 2019, 09:35
Det kan jo være at noen har bruk for den. Men siden den ikke har HDMI ut så er den vel dessverre nærmest ubrukelig med "moderne" TVer / hjemmekinoanlegg.
NB et kjapt Google-søk ga nypris på ca 7000 i år 2000 så mulig du husker feil pris. (Kanskje det var pris med høyttalere eller noe annet i tillegg)?
Tror jeg kjøpte denne i 1996. Da var den så vidt jeg husker ganske ny på markedet. Det var bare en butikk som hadde denne fysisk i Fredrikstad på den tiden og det var Thorn (Gud forby). Så kanskje jeg betalte mer enn nødvendig. Men jeg leide den ikke. Kjøpte den cash. Mener ganske bestemt jeg ga rundt 15.000 for den.
Thank you thorn. Svei du av alle konfirmasjonspengene på en gang da, hehe.
Haha, i 1996 var jeg 20 år gammel og bodde hjemme midlertidig etter et brudd med en eks. Hadde fast jobb og tjene greit og ingen utgifter... I tillegg var man ung og "verdensvant", så tilbud sjekket man ikke ut når man ville ha noe
Men kan tenke meg han bak kassa smilte bredt når jeg gikk. For jeg la igjen nesten 56.000 kroner den dagen. Kjøpte også en 32" 100hz. TV (som de ngang var top of the line" og kostet 23.000. Recieveren til rundt 15k og fem høytalere. Husker dme ville ha meg til å leie, men penger hadde jeg nok av på den tiden.
TV'en gikk på et loppemarked for 100 kroner i fjor, høytalerene har støvet ned i kjellern til min mor og reciveren blir faktisk brukt da min mort har koblet den til en platespiller.
Var andre boller når utgiftene begynte å dra seg på... men du store for en fin tid :)