Jeg kan anbefale Passo Sella ( SS242 ) like vest for Arabba.
Det er virkelig majestetisk når man kommer fra sørsiden opp på toppen og får disse fjellene i fleisen.
https://www.google.no/maps/dir/46.53232 ... !3e0?hl=en

Her tror jeg de fleste av oss trenger en nærmere beskrivelse av hva du mener med "slakk"...
OK. Tydelig slitasje, men ikke sikker på om det er kritisk. Holder ganske sikkert en stund til, vil jeg tro. Noen ulyder i kjedet når du snurrer hjulet i kjøreretningen og når du snurrer hjulet bakover, i revers? Huske godt med kjedesmøring.kaiu skrev: 17 aug 2019, 23:28 Den har strukket seg i lengde retningen. Den kan skyves fram og tilbake så den er ikke fast i lengde retningen som de andre. Er vel pinnen som går gjennom som ikke har det feste den skal. Kjedet er helt og ingen feil på «utsiden». Hvis det forklarer noe bedre :)
Sent from my iPad using Tapatalk
Kjedebrudd i høy hastighet på lite egnet sted, som f.eks. tunneler er noe man gjerne kan slippe å oppleve.kaiu skrev: 17 aug 2019, 23:57 Hjelper jo ikke at KTMen er ganske rykkete i lav hastighet og på jevn gass. Også noe jeg må finne ut av når jeg kommer hjem.
Ikke noe å si på innsatsen !kaiu skrev: 22 aug 2019, 11:24 Da er turen over for denne gang. Hjemme i Oslo etter et monster av en etappe fra Garmisch-Partenkirchen - Oslo (21t) . Godt det var 2 timer med ferge og litt pause der. Fikk med meg ett par fjell rundt Garda sjøen og Stelvio på vei mot Garmisch
Turen har vært kjempebra og kommer helt sikkert til å dra nedover igjen.
Veldig fint å kunne spørre her og få hjelp for en nybegynner. Skal inspisere kjeder mitt nøyere før jeg reiser neste gang :) ellers gå gikk ting veldig greit.