Men bare sånn i all beskjedenhet, så var deg jeg som foreslo å dra med VindR, og jeg som var ledsager

Beklager TGR, det var det jo selvfølgeligTGR skrev: 25 aug 2019, 16:35 Men bare sånn i all beskjedenhet, så var deg jeg som foreslo å dra med VindR, og jeg som var ledsager![]()
FlottAJ skrev: 25 aug 2019, 20:15 Da kan man herfra melde at mann og maskin er kommet vel hjem.
Litt sliten er man. Men med en skikkelig god og trivelig treffopplevelse i kropp, hode og minnebanken der i toppetasjen, lever man godt med litt stølhet en times tid utover kvelden.
Et velfylt rødvisndrikkebeger for å gjenopprette deler av væskebalansen mens man leser seg opp på MCsiden utgjør en del av oppmykningskuren![]()
.
Ingen problemer i det hele tatt. Startet på første forsøk de gangene han slo av tenningen for bl.a bensinfylling.kjellv skrev: 25 aug 2019, 20:38FlottAJ skrev: 25 aug 2019, 20:15 Da kan man herfra melde at mann og maskin er kommet vel hjem.
Litt sliten er man. Men med en skikkelig god og trivelig treffopplevelse i kropp, hode og minnebanken der i toppetasjen, lever man godt med litt stølhet en times tid utover kvelden.
Et velfylt rødvisndrikkebeger for å gjenopprette deler av væskebalansen mens man leser seg opp på MCsiden utgjør en del av oppmykningskuren![]()
.
Hva med VindR, skapte sykkelen hans flere problemer på tur hjem?
Kan vi ikke bare være enige om at det var ingen andre sykler som hadde så mange folk rundt seg på én gang i løpet av treffet (sett bort fra oppstilling ifb. kjøring)? Også trenger vi ikke nevne noenting om at det bare var fordi alle var nysgjerrige på om den i det hele tatt kom til å startebarske skrev: 25 aug 2019, 10:11 Takk for turen og det sosiale i går folkens! Det var veldig trivelig![]()
Ingen som har nevnt Yamaha enda ser jeg.. Er det «what happens on tour..» ect?![]()
Meget godt poeng! Ingen sykkel på treffet fikk større oppmerksomhet enn din MT-09 Street Rallye
Flattop skrev: 25 aug 2019, 21:19 For å ære til den som æres skal.
Kjell, mannen som stiller opp når årets sviktende Yamaha dukker opp.
Det minste som kan gjøres for en slik landeveiens ridder er å kalle opp et stykke vei i hans navn!
Jeg presenterer derfor:
Sent fra min HTC U12+ via Tapatalk
Tiltredes. Eksemplarisk uselviskFlattop skrev: 25 aug 2019, 21:19 For å ære til den som æres skal.
Kjell, mannen som stiller opp når årets sviktende Yamaha dukker opp