Jeg tror jeg kan garantere at det kommer nye muligheter

Hvor det blir MCsiden.no treff neste år er på ingen måte bestemt, men det ligger muligens an til at det blir et godt stykke sør for Trondheim.
..skal ikke forundre meg om vi ender opp litt vest for noen øye fjellAJ skrev: 25 aug 2019, 23:03 @FredrikE24:
Jeg tror jeg kan garantere at det kommer nye muligheter.
Hvor det blir MCsiden.no treff neste år er på ingen måte bestemt, men det ligger muligens an til at det blir et godt stykke sør for Trondheim.
Da kunne en jo egentlig tatt toget si....
Hørte ikke et tog jeg heller :)
Tenkte det samme jeg også, men jeg ville ikke skrive detkjellv skrev: 26 aug 2019, 13:16 Vi hadde jo Tore med oss også.. Han er jo omtrent toppsjef i NSB. Han kunne jo sørget for at det ikke gikk tog i helga
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Ikke det heller, men når jeg skal sove så sover jeg, dessuten har jeg har ikke kommet dit i livet at jeg må opp om natta for å gå naturens "ærend"..... enda........
Enda nei, bare vent. Før du aner ordet av det, angrer du på at du har lagt deg imellom. Snart enklere å stå å sove på do tror jeg.Audi Mannen skrev: 26 aug 2019, 14:39 Ikke det heller, men når jeg skal sove så sover jeg, dessuten har jeg har ikke kommet dit i livet at jeg må opp om natta for å gå naturens "ærend"..... enda........![]()