Nydelig. De to siste turene jeg har hatt over Vikafjellet har værmessig ikke fristet til fotografering. Men du har vært heldig

Flotte bilderConnie skrev: 27 aug 2019, 22:11 Heisan
Da har jeg kommet hjem igjen... og legger ut bildene jeg forsøkte å legge ut i går. Bildene er fra Vikafjellet ... og Tveit camping som ligger midt mellom Vik og Vangsnes.
Ah!
Nei det var jeg ikke
Det var ikke jeg klar over heller da jeg var der for et par år siden.Connie skrev: 27 aug 2019, 22:32Nei det var jeg ikkemå innrømme at jeg ikke var klar over at han var der engang. Men jeg besøkte noen gamle kirker, forrige gang jeg var i Vik, jeg rikket meg ikke ut av campingen denne gang
![]()
Ingen krav til jevnlige oppdateringer i egen blogg. Bare så det er nevntConnie skrev: 27 aug 2019, 23:04 Og kanskje ... KANSKJE ... følger jeg Kjellv sitt råd om å opprette en egen blogg her inne. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at det ville blitt ustabil leveranse på oppdateringer ...![]()
Det er ingen krav om oppdateringshyppighet i egen blogg, jeg selv er et premieeksempel på det i år..Connie skrev: 27 aug 2019, 23:04 KANSKJE ... følger jeg Kjellv sitt råd om å opprette en egen blogg her inne. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at det ville blitt ustabil leveranse på oppdateringer ...![]()