Med andre ord, stor forskjell på kravene som stilles til Oslo Universitetssykehus og kravene som stilles til MCsiden

Å DEN debatten kan vi vel si oss ferdig diskutert med (foreløpig)Stian87 skrev: 23 jan 2019, 15:04 Med andre ord, stor forskjell på kravene som stilles til Oslo Universitetssykehus og kravene som stilles til MCsiden![]()
Tenker vi lar den debatten ligge litt. Kjipern å diskutere på seg uvenner før sesongstart
Skal ikke ta opp debatten altså. Men det er ikke noe å diskutere hvilke krav lovverket stillerBjerknez skrev: 23 jan 2019, 15:38Tenker vi lar den debatten ligge litt. Kjipern å diskutere på seg uvenner før sesongstart![]()
Dessuten er en god diskusjon mer innbringende øye for øye![]()
Bjerknez skrev: 28 aug 2019, 15:18 Men da må du holde ut med mine små ørepirk angående traktorer AJ!![]()
Tror du er som skapt til Moto Guzzi V85 TTBjerknez skrev: 28 aug 2019, 15:43 Du kommer aldri til å se meg eie en traktor AJ. Det er dte eneste jeg er helt 100% sikker på. Når det skal sies så er ikke din traktor av den som ser mest håpløs ut. Det er nok BMW som tar den prisen, samens med flere andre merker.![]()