Siden det ikke er lov med reklame skal jeg ikke peke på signaturen min.AJ skrev: Så... hva med en link til denne boken
[TaSK]
Siden det ikke er lov med reklame skal jeg ikke peke på signaturen min.AJ skrev: Så... hva med en link til denne boken
*HOST* linker forskjellig fra vanlig skrift *HOST*AJ skrev:Må bli 200 brukere først... :-)tagesk skrev: Om 2.000 brukere her på MC-Siden kjøper boken min har jeg råd til en 2006 modell 12GS Adventure.
Løp og kjøp, sier jeg bare
[TaSK]
Men det blir vi etter hvert!
Er ikke lov med reklame her på Forumet, men unntak kan gjøres... Så... hva med en link til denne boken
tagesk skrev:Siden det ikke er lov med reklame skal jeg ikke peke på signaturen min.AJ skrev: Så... hva med en link til denne boken
[TaSK]
Vil dette si at det er lov å reklamere for egen virksomhet på dette forumet?AJ skrev:tagesk skrev:Siden det ikke er lov med reklame skal jeg ikke peke på signaturen min.AJ skrev: Så... hva med en link til denne boken
[TaSK]
Nei, nei! Det må du ikke gjøre
Så til alle MCsiden.no sine brukere: Ikke!! sjekk tagesk sin signatur nærmere, er dere snille!
:-)
Tror vi må si at vi begrenser det til ting som er rimelig greit MC relatert...gaus skrev: Vil dette si at det er lov å reklamere for egenvirksomhet på dette forumet?
Det var ikke meningen min å spore av den hemningsløse hyllesten av GS, så la oss fortsette den tråden i stedet. Det er vel egentlig reklame det også?AJ skrev:Tror vi må si at vi begrenser det til ting som er rimelig greit MC relatert...gaus skrev: Vil dette si at det er lov å reklamere for egenvirksomhet på dette forumet?
Begynner å kjenne at det kanskje var litt dumt å 'tulle og tøyse' sånn jeg som jeg gjorde med tagesk og boken hans...
I utgangspunktet er det ikke greit å reklamere på Forumet selv om jeg neppe tror noen tar skade eller anstøt av det.
En annen side er at vi som driver dette nettstedet heller ville tilbudt interesserte en reklameplass i headingen - godt synlig for alle - om det var det vil ville.
Men vi har nå en gang valgt å holde en reklamefri linje - har til og med fjernet MC-Avisa linken - og dermed ligger det i kortene at åpen adgang for reklame i postene gis det ikke anledning til.
Men de som skriver bok om ting som knytter seg til ting som har med MC-livet å gjøre skal vi nok la passere...
jhn, dersom vi tar turbulensen først, så er vel dette et større eller mindre problem på de fleste sykler med små vindskjermer, og føles forskjellig avhengig av førerens lengde. Jeg rager 189cm over bakkenivå, og vår første V-Strom, 2003 modell, produserte mye turbulens som traff meg midt i visiret. Den neste var utstyrt med en Touring vindskjerm, og den justerbare spoileren på toppen sørget for at det ble veldig lite turbulens. Jeg var veldig fornøyd med den siste V-Stom’en, jeg bytta den bort på grunn av at jeg ikke lenger kunne stole på at sikkerheten var ivaretatt etter service på det lokale Suzuki verkstedet.jhn skrev:Gaus har du no mer å si om GS vs V-strom ? Æ har en DL 1000 å
vil gjerne høre (lese) mer.Turbulens,tyngdepunkt.Æ synes den e litt
topptung men det e mulig det e bare mæ,æ har litt redusert styrke og
balanse grunnet en ryggmargskade så æ har velta en rekke ganger
i gangfart.Æ trur æ har bytta blinklys 3 gang.Men ellers e æ meget
fornøyd med sykkelen.
Setehøyden ved lavt sete er visstnok 82 cm.gaus skrev:Du kan også få et ekstra lavt sete, men jeg vet ikke hvor mye lavere dette er. Et lavt sete vil nok være en fordel for deg, da vil du kunne ha mer kontroll når du setter beina i bakken.jhn skrev:Gaus har du no mer å si om GS vs V-strom ? Æ har en DL 1000 å
vil gjerne høre (lese) mer.Turbulens,tyngdepunkt.Æ synes den e litt
topptung men det e mulig det e bare mæ,æ har litt redusert styrke og
balanse grunnet en ryggmargskade så æ har velta en rekke ganger
i gangfart.Æ trur æ har bytta blinklys 3 gang.Men ellers e æ meget
fornøyd med sykkelen.
Til 12GS leverer både Wilbers og Øhlins kortere dempere.gaus skrev:Du kan også få et ekstra lavt sete, men jeg vet ikke hvor mye lavere dette er. Et lavt sete vil nok være en fordel for deg, da vil du kunne ha mer kontroll når du setter beina i bakken. Ellers kan du som jeg tidligere har nevnt kjøpe senkesett for fothvilerne, så det er mange muligheter til å tilpasse sykkelen etter kroppens behov. Dette er ikke så enkelt å få til med en V-Strom.
Hele rapporten han er her.In other respects the bike is unchanged, aside from new colours (metallic grey or black, solid red or white),
which means this is still one of the world’s most useful motorcycles.
Vi mangler åpenbart en "sikle"(drool)-smiley her på Forumet...tagesk skrev:Kevin Ash skriver om 12GS:Hele rapporten han er her.In other respects the bike is unchanged, aside from new colours (metallic grey or black, solid red or white),
which means this is still one of the world’s most useful motorcycles.
[TaSK]