Det har du rett i. Og jeg går rundt her og pakker litt og litt i kassene til sykkelenAJ skrev:Når først tanken er sådd så angrer man antakelig om man ikke iverksetter....
Litt regn tåler man alltids. Og er det kjølig kler man seg deretter og tar oftere pauser for å unngå å bli kald og stiv, noe man slett ikke bør være når man kjører MC.
Jeg har lyst på en siste langtur selv nå i september og har mulighet hele neste uke. Det eneste jeg må ta en ekstra runde på er om det er lurt å legge ut på langtur med dekka jeg har på sykkelen. De nærmere seg slitemerkene og jeg aner ikke hvor fort det går derfra til corden kommer til syne....
Har ikke hatt Mitas Terra Force-R på sykkelen før og vet derfor ikke hvor raskt de slites den siste biten.
For øvrig veldig gode dekk, som straks har gått 13000 km.

Ja man må få skvist inn de siste fine turene nå før det blir glatt og alt det der. Slitte dekk er jo litt irriterende å ha i bakhodet når man kjører. Jeg har heldigvis nye dekk. Men 13.000 km på et sett med dekk er jo veldig innafor da!
Ganske fornøyd med de Anakee-dekkene som står på min sykkel. Jeg er ikke vant med denne typen dekk og synes kanskje de synger litt mye når farten tar seg opp, også er jeg litt usikker på hvor godt det sitter på asfalten når svingene inviterer til litt inspirert kjøring. Men har ikke kjent noe slippe enda.