Du får trelle den ut på gårdsplassen å la den stå å suse på tomgang da...Onsløv skrev:Men når er våren? 1 mars? 1 April? 1 Mai?
Sykkelen min skal ut og lufte seg i løpet av mars...
<---ser olmt på snøen

Da har den jo vært "ute"

Du får trelle den ut på gårdsplassen å la den stå å suse på tomgang da...Onsløv skrev:Men når er våren? 1 mars? 1 April? 1 Mai?
<---ser olmt på snøen
Den har allerede vært ute i år..Dexter skrev:Du får trelle den ut på gårdsplassen å la den stå å suse på tomgang da...Onsløv skrev:Men når er våren? 1 mars? 1 April? 1 Mai?
<---ser olmt på snøen![]()
Da har den jo vært "ute"
Er man en smule overoptimistisk så deler man våre fire årstider inn slik:Onsløv skrev:Men når er våren? 1 mars? 1 April? 1 Mai?
<---ser olmt på snøen
Er det her det er satt av plass til at jeg kan fortelle om mine MC-turer denne uken, hvor vi droAJ skrev: Så vi snakker da om at halve året er vinter, folkens!![]()
![]()
![]()
Burde ikke vært lov!![]()
Absolutt ikke!!![]()
Mobbing av potensielle kunder er vel ikke bra for bissnissen vel?tagesk skrev:Er det her det er satt av plass til at jeg kan fortelle om mine MC-turer denne uken, hvor vi droAJ skrev: Så vi snakker da om at halve året er vinter, folkens!![]()
![]()
![]()
Burde ikke vært lov!![]()
Absolutt ikke!!![]()
forrige uke, og planene for neste uke?
![]()
[TaSK]
Jeg regner med at dette er et sett som fører og passasjer kan kommunisere via uten å stoppe sykkelen og ta av hjelmen. I så fall, kan du gi meg linken til det settet du kjøpte?Globe skrev: Kjøpte et Scala Rider Q2-sett i høst fra cdon.com, funker som gull og svært fornøyd med det.