Jeg har også mye minner fra Tisledalen selv om jeg ikke tok med meg kokka fra stedet

Håper du blir fort frisk igjen, og at våres mc veier kan krysses flere ganger rolf-arne

grunnen var at et hjullager holdt på å ryke- men det funker fremdeles-- men bedre å gjøre det som føles sikkert, så var det jo også en mulighet for å teste ut - bare sykkel på tur med fri overnatting. Denne sommeren har jeg gjort mye for første gang i livet- og mere blir det fremover. Neste uke blir det å finne div feil og rette det opp- led-pærer til sykkel og henger lå å ventet på meg i går når jeg kom hjem, så nå må henger bygges om og sykkel fikses- men det blir da kjøring en mnd til tror jeg. om været holder så blir det en Tromsø tur i slutten av September--- kanskje litt sne over Kvænangen på den tiden , får ta med telt og ventan av til den tine eventuellt. - Kanskje jeg bare må flykte sørover--- kjøre der det er snefritt.
Nei hvorfor stresse? <når man begynner så seint som jeg så har man mye å ta igjen, og det er jo så artig.Jompa skrev: 08 sep 2019, 11:59 Ikke alle som stresser med å komme seg hjem fra treff, nei. Litt av en tur du hadde rolf-arne.
Og enda en gang, takk for ei Kjempetrivelig helg til alle som var på Gullvåg.