Har lest noen sider opp og ned for hvordan det løses og det er mange varianter, fjerne filter og blinder slanger, flytte filter legge om slangene, kjøpe kit som fjerner det hele med føler som lurer ECU (konkuranse kit) eller den varianten jeg likte best var å flytte filter til venstre siden så systemet fortsatt fungerer og det blir plass til verktøy og vognpapirer. Usikker på hvordan det blir med garanti hvis kullfilter fjernes.
Her er kullfilteret plassert på tvers i verktøyrommet i en stor plastholder som kullfilteret er festet med to skruer, selve braketten er igjen skrudd fast med to skruer i skjermen. Her er det ikke plass til noe,
Da jeg tuklet med dette var jeg kim på å få det hele på plass så jeg fant en løvrist til taknedløp som hadde hull som passet nogenlunde med filterboks og feste, tegnet på klipte ut feste og lakkerte sort

Her er en litt proffere variant av festebrakett i aluminium for kullfilter. (bildet er lånt fra forumet jeg fant løsningen på)
Her har kullfilteret kommet på plass, festebraketten skrus på kullfilter med de originale skruene og det hele festes i venstre skrue som er anslag for sete. Jeg har ikke slipt eller saget bort de originale festene på skjermen så det hele kan tilbakestilles. NB! Kullfilter må være så langt bak at åpnermekanisme for sete går fritt.
Her er verktøy og vognpapirer på plass, tut og kjør