Jeg har bare min lokale pusher som grunnlag for sammenligning her. For meg er uansett Speed MC mitt valg så lenge jeg kjører BMW

Hvis jeg får samme pris på Speed som deg blir det nok der. Jeg fikk svar på mellom 3000 og 3500 fra MC Oslo.Bjerknez skrev: 25 apr 2019, 11:11 Da tror jeg vi har oppfattet og lest dette på forskjellige måter.... Uansett... en sak som er oppklart for min del![]()
Jeg har bare min lokale pusher som grunnlag for sammenligning her. For meg er uansett Speed MC mitt valg så lenge jeg kjører BMW![]()
Jeg gjorde vertfall det en gang. Har ikke spurt siden, da det er krakker på utsiden der borte, gratis kaffe og stort sett en del folk å skravle med :)Får du mulighet til å prøvekjøre andre sykler på Speed mens du venter?
Kanskje hun syntes det ble vanskelig å gjøre jobben sin når du spradet rundt i en wet t-shirtxyvind skrev: 26 apr 2019, 11:31 Jeg har tatt en service på Speed. For det første har de timeavtaler, så jeg kunne møte opp til servicen som skulle være kl 15.30. Det var en kjempevarm sommerdag, og himmelen åpna seg på vei fra Oslo, så jeg trengte en tørr t-skjorte da jeg kom frem og gikk og så litt på sortimentet for å kjøpe ei skjorte. Endte opp med å få ei Speed-skjorte gratis, da hun som jobba i den avdelingen skjønte at jeg hadde blitt våt på vei ned dit for service på sykkelen
Hvor finner jeg Yamaha Vinterbro tilbakebakemeldingene på Google? Direkte link ville vært fint...Bjerknez skrev: 17 sep 2019, 15:21 Det rare er at det er veldig stor kontrast på tilbakemeldingene på Google. Enten er dem dritdålig fornøyd (en stjerne) eller så er det helt supert (fem stjerner)
Litt merkelig...
Er det merkelig?Bjerknez skrev: 17 sep 2019, 15:21 Det rare er at det er veldig stor kontrast på tilbakemeldingene på Google. Enten er dem dritdålig fornøyd (en stjerne) eller så er det helt supert (fem stjerner)
Litt merkelig...
Skjønner...Bjerknez skrev: 17 sep 2019, 17:15 Greit nok det, men det betyr i såfal att de aller fleste er fornøyd med Yamaha Vinterbro. Hvis man er på det jevne hvis man IKKE legger igjen tilbakemelding, så er det ut fra det du sier ikke særlig mange som er direkte missfornøyde... ?
Det var det jeg syntes var rart.