Starten gikk herfra.
Dette var ikke så lenge etter skogbrannen i Froland. Her er bilder fra turen over til Evje langs riksvei 42.

Da jeg kom til Evje ville jeg ikke kjøre riksvei 9 mot Valle. Så jeg tok ned mot Kristiansand et lite stykke, og kom meg over på vestsiden av elva. Så kjørte jeg oppover mot Storestraum. Den første mila var på deilig grusvei, deretter var det asfalt.

Ved Storestraum tok jeg en liten pause, og kom i prat med et par tyskere. De laget videoreportasje for en liten tysk TV-kanal. Jeg anbefalte dem vestsiden ned til Evje, og de tok sjansen på å stole på en tilfeldig nordmann. Jeg tok noen bilder ved Storestraum, Den gamle broen var sliten.

Så kjørte jeg over på østsiden av elva og kjørte videre til Valle. Som den hedningen jeg er måtte jeg ta bilde av en idyllisk beliggende kirke på veien.

Etter Valle kjørte jeg opp forbi Brokke retning Suleskard, og ikke minst kjørte jeg ned til Lysebotn og opp igjen.

Veien hjem gikk via Kristiansand, og da var jeg ikke i humør til å ta flere bilder. Jeg ville hjem, og klokket inn i overkant av 50 mil.