Høres ikke så gæernt ut selv om du heller selvfølgelig skulle valgt en KTM Super Adventure 1290 for maks. MC-moro

Uansett, gratulerer så mye

Hei Olav! Jeg går for Exclusive utgaven i en farge de kaller Kalamata som er mer i bronsefarge. Har kun sett den på bilder og video, så er litt spent, men tror nok det blir bra. Ellers må jeg innrømme at dine positive erfaringer med GSA har vært medvirkende til beslutningenOlav K skrev:Først og fremst GRATULERER med ny sykkel, denne kommer du til å kose deg med.
Så håper jeg du har gode kjøreklær :-D
Hvilken farge/utgave går du for?
Jeg tror ikke du kommer til å savne Tenere'en no særlig, jeg trodde at StorTigern min skulle bli med i tankene videre, men jeg har aldri savnet en sykkel mindre enn den.
Ikke pga at det var en dårlig sykkel, men GSAen er hinsides bra på alle vis.
Motor, del-integral bremser, paralever framme, så den er enormt stabil under harde nedbremsinger, balansen, TFT displayet, integrert GPS....
De andre er i beste fall et hestehode bak
Ketil skrev:Da er det frokost på vidda noen mil sør for Kautokeino, fin stemning i teltet i dagVar nok frost i natt, måtte trekke kjørejakka over soveposen, det positive er at det alle fall ikke er mygg
Nå fortsetter turen straks vestover mot Tromsø.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusen takkAJ skrev:Trofast tjener Ténéré pensjoneres og ny Bimmer 1250 overtar.
Høres ikke så gæernt ut selv om du heller selvfølgelig skulle valgt en KTM Super Adventure 1290 for maks. MC-moro.
Uansett, gratulerer så mye.
Tusen takkRelax skrev:Gratulerer med ny sykkel!!
Spenstig plan for resten av uka!
Ypperlig pågangsmot!
Ride safe!!!
Tusen takk JompaJompa skrev:Gratulerer
Sakkle skrev:Knallfin den fargen på GSen...
Tusen takkdypen skrev:Gratulerer med flott doning