Oppkjøring i morgen. Flomvarsel og kjørt minimalt på våt vei
- VindR
- Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Re: Oppkjøring i morgen. Flomvarsel og kjørt minimalt på våt vei
Gratulerer så masse!
- Plastrakett_71
- Motorsykkelen din: BMW f750GS
Gratulerer med lappen, og lykke til med å finne drømmesykkelen 

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi
-
- Motorsykkelen din: 1986 Honda VF700C Magna,Suzuki GS500F 04
Gratulerer med lappen.
Takk igjen. Hva som er drømmesykkelen og hva som er fornuft er to ulike faktorer.
Lenge tenkt på en ny Bmw 850GS. Prismessig åpnet fornuften på å en brukt 800GS. Vært å prøvesittet i butikk. Som fersk fører kommer bekymring som sittehøyde og vekt inn. På vektvar den overraskende lav. Men føler den kanskje er litt «stor».
Skal primært brukes i Oslo til og fra jobb. Stor andel ringvei. Mulig flytting frem i tid åpner også for motorvei. Etter ulike tips har jeg også smått begynt å se på Yamaha 700 Tracer. Den er også mer fornuftig priset. Må ta meg en tur å prøvesitte først der også. En ting er sikkert. Skolesykkel CB650F føltes krøkkete og alt for lav. Ønsker å sitte litt oppreist. 187 cm.
Lenge tenkt på en ny Bmw 850GS. Prismessig åpnet fornuften på å en brukt 800GS. Vært å prøvesittet i butikk. Som fersk fører kommer bekymring som sittehøyde og vekt inn. På vektvar den overraskende lav. Men føler den kanskje er litt «stor».
Skal primært brukes i Oslo til og fra jobb. Stor andel ringvei. Mulig flytting frem i tid åpner også for motorvei. Etter ulike tips har jeg også smått begynt å se på Yamaha 700 Tracer. Den er også mer fornuftig priset. Må ta meg en tur å prøvesitte først der også. En ting er sikkert. Skolesykkel CB650F føltes krøkkete og alt for lav. Ønsker å sitte litt oppreist. 187 cm.
Ville ikke bekymret meg så mye for høyde og vekt på sykkelen. Selv om det vaier litt helt i starten så blir du fort vant til å håndtere den og etter det føles alt naturlig. Finn en kombinasjon du har har lyst på og har budsjett til og slå til. Ikke kjøp for smått/svakt - da blir du lei etter første sesong.
Min førstesykkel var også en 800GS - gikk helt fint - hadde den i 5 sesonger/60.000km. Også mye brukt til Oslo-pendling. Kjøpte også ettermarkedssete som var 2cm høyere enn originalt (hovedsaklig for mer komfort) Er forøvrig 9cm kortere enn deg.
Min førstesykkel var også en 800GS - gikk helt fint - hadde den i 5 sesonger/60.000km. Også mye brukt til Oslo-pendling. Kjøpte også ettermarkedssete som var 2cm høyere enn originalt (hovedsaklig for mer komfort) Er forøvrig 9cm kortere enn deg.