Endelig har Hadeland MC fått en ny Moto Guzzi V85 demosykkel

!
Og den måtte jeg selvfølgelig ut og prøve i dag

.
Og kjørefølelsen med denne er fortsatt like god som da jeg brukte et par dager på å testkjørte den for et år siden.
Fantastisk god sykkel å kjøre! Og kvikk i fraspranget på de høyeste girene til å være en 850 kubikker med 80 HK.
Det er ikke mye jeg savner på denne i forhold til KTM'en, som effektmessig selvfølgelig befinner seg i en helt annen liga.
Men jeg skulle gjerne sett at Guzzi'en hadde hatt quickshifter og selvkansellerende blinklys...
Merkelig greie det der... Når man først ha vendt seg til slike ting, merker man raskt at dette mangler på sykler man prøver.
Men skulle det bli slik at jeg evt. blir V85 eier om et år eller to, så skal jeg nok likevel greie å venne meg til at Guzzi'en ikke er utstyrt med disse tingene.
Bortsett fra dette så er V85'en godt utstyrt og utstråler kvalitet og kjøreglede så det holder.
Så jeg anbefaler gjerne alle som har mulighet til å ta seg en tur til Hadeland MC for en prøvetur. Om ikke annet for å få tilfredsstilt et evt. nysgjerrighetsbehov på hva som egentlig er så spesielt med denne sykkelen
Guzziforhandleren har for øvrig et par flotte pent bruklte big-block Guzzier til salgs, en Stelvio NTX 1200 og en Norge 1200, begge 2015 mod.