TGR - Återfallsgubbe
Re: TGR - Återfallsgubbe
Ok. Takk for tips 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det var da så lite. Bare å spørre hvis du lurer på noe

LT i solnedgang
Fikk tatt en skikkelig vask, long overdue, fibervott og grisedyrt vaskemiddel. Ikke akkurat detailing, men brukte et par timer faktisk
Det er noe spes med LTen. Én ting er komforten kombinert med kjøreegenskapene. Men en annen greie er at jeg syns den er en estetisk genistrek. Smak og behag naturligvis, men denne sykkelen ble altså designet for over 20 år siden.
Me like...

Fikk tatt en skikkelig vask, long overdue, fibervott og grisedyrt vaskemiddel. Ikke akkurat detailing, men brukte et par timer faktisk

Det er noe spes med LTen. Én ting er komforten kombinert med kjøreegenskapene. Men en annen greie er at jeg syns den er en estetisk genistrek. Smak og behag naturligvis, men denne sykkelen ble altså designet for over 20 år siden.
Me like...

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Enig i at dette er en flott sykkel. Den kler blåfargen godt. Min far hadde en sølvgrå en rundt år 2000, husker det var en imponerende sykkel den gangen.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Ja, jeg syns den er imponerende fremdeles jeg :)Esveen skrev: 06 okt 2019, 20:41 Enig i at dette er en flott sykkel. Den kler blåfargen godt. Min far hadde en sølvgrå en rundt år 2000, husker det var en imponerende sykkel den gangen.
Dette er en 2004 modell, med 125 k på telleren. I prinsipp samme som 2000 modellen visuelt, eller altså første versjon, bortsett fra framskjermen og hovedlyset. Er noen flere endringer naturligvis, men designet er det samme

Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje. 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
KultEsveen skrev: 06 okt 2019, 21:53 Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje.
20191006_214147_50.jpg

Her snakker vi "Personal Touch"

- Bjerknez
- Kontakt:
Å jeg er sikkert den eneste i hele forumet som henger seg opp i letter spacingen på de to siste bokstavene... kanskje noen sparket til til CNC maskinen?Esveen skrev: 06 okt 2019, 21:53 Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje.
20191006_214147_50.jpg

- Bjerknez
- Kontakt:
Hadde aykkelen vert litt kortere kunne man sittet riktig så godt på passasjersetet og kjørt 

Javel? Ble det mye brennevin i hælja?Bjerknez skrev: 07 okt 2019, 00:54 Hadde aykkelen vert litt kortere kunne man sittet riktig så godt på passasjersetet og kjørt![]()

- Bjerknez
- Kontakt:
Har en klunk på lur i furtebua... Det smaker vertfall sprit av den... Rød er den også. Kostet kun 49 på Clasern

- Bjerknez
- Kontakt:
Eneste rusen jeg hadde på bildet må vel være lykkerusen i tillfelle