Det er 4-6 felts motorvei helt fra Hirtshals til Assen, så det finnes ikke så mange å kvesteBjerknez skrev: 14 okt 2019, 15:41 Uten at JEG skal være noen verbal paragrafrytter, så vil jeg da mene at det spiller liten trille hvor "ordentlig" man kjører når man ligger i 200km/t. I den farten kvester man lett andre enn seg selv også.
Dette viser bare at dagens bøtesystem med rikkbelastning fungerer slik det skal. Jeg har ikke lyst til å mene det, men jeg tror jaggu det har en god effekt![]()
Vi nordmenn tjener bra og noen av oss budsjetterer gjerne med en bot eller to for å ha det litt gøy. Men har man seks prikker fra før, så blir nok muligens konsekvensene litt for store og man tar det derfor litt piano. Been there done that![]()

Å marsje i 200+ er faktisk ikke fort, jeg satt med ei hand på styret og så på beitende kyr osv.
Men med lite trafikk, ikke slalomkjøring mellom biler, forbikjøringer i høyre felt og sånne ting er faktisk politiet i utlandet ganske fornuftige og hyggelige hvis du skulle bli stoppet. I tyskland var de mye mer opphengt i støy enn fart