Fordi??Bjerknez skrev: 18 okt 2019, 15:53 En ide kan jo være å skjule slike tråder for de som ikke er medlemmer. ?

Fordi??Bjerknez skrev: 18 okt 2019, 15:53 En ide kan jo være å skjule slike tråder for de som ikke er medlemmer. ?
jeg og
Om forumtreffet skulle friste en ikke-medlem til å ønske å bli med på treffet så er det vel bare å komme det. Vedkommende blir medlem i løpet av noen tastetrykk, og når treffet er over er jeg helt sikker på at han/hun er en aktiv medlem i forumetBjerknez skrev: 18 okt 2019, 19:05Trodde det var ganske åpenbart...?
Hvis det ikke ønskes at ikkemedlemmer deltar på turer, så er vel det en fin løsning?
Treffene pleier å være oppmøte i løpet av fredag, og hjemreise etter hvert som man føler seg klar til å kjøre hjem på søndag ja.dypen skrev: 18 okt 2019, 19:31 Uten at jeg vet så veldig mye om veiene vil jeg tro det kan bli en fin tur og ikke alt for langt fra her, er det fra fredag til søndag ?
Det er flere mulige og mer og litt mindre interessante reiseruter til Vesterland, alt innafor en helt greit tid i løpet av en dag for oss som bor på Østlandet i nærheten av Oslo.dypen skrev: 18 okt 2019, 19:31 Uten at jeg vet så veldig mye om veiene vil jeg tro det kan bli en fin tur og ikke alt for langt fra her, er det fra fredag til søndag ?
Treffdeltakere som kommer fra Nordkapp pleier som regel å ankomme allerede tirsdag og reiser hjem igjen et par-tre uker senereAJ skrev: 18 okt 2019, 19:39
De fleste vil antakelig møte på fredagskvelden. Men ikke utenkelig at en og annen også er på plass på torsdagen.
Hjemreise på søndag, som vi pleier.
Hvis du kjører Begnadalen til Leira og tar av over Golsfjellet til Gol og så Hemsedal videre får du en kjempefin tur.dypen skrev: 18 okt 2019, 19:31 Uten at jeg vet så veldig mye om veiene vil jeg tro det kan bli en fin tur og ikke alt for langt fra her, er det fra fredag til søndag ?
0A821BFC-45C8-4D8B-A2B6-49BE759F75D8.jpeg
Jeg tenkte på det du skrev her når jeg kom med anbefalingen. Anbefalingen er gitt ut fra det du skrev, og ikke etter hva jeg selv mener om saken.kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:40Ja det er klart, skal man være med på forumtreff må man være forumbrukerAJ skrev:Og så vil det jo være ekstra hyggelig om de, som ikke allerede er MCsidister, lager seg en brukerkonto her på MCsidenWikingTnT skrev: 30 aug 2019, 18:28 Vi må prøve å få til en six-pack med Italos fra bartebyen da - vet av et par Benellis + JK95 med Duc SF og kompisen til barte med Panigale![]()
.
Men det fikser dere fort
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Dørstokken inn i forumet skal ikke være høy, her klarer alle å karre seg inn. Vi jager nok heller ingen fra forumtreffet om de ikke har brukernavn i forumet. Men jeg antar vi klarer å overbevise kandidaten om innmelding i løpet av helgaBjerknez skrev: 18 okt 2019, 20:16Jeg tenkte på det du skrev her når jeg kom med anbefalingen. Anbefalingen er gitt ut fra det du skrev, og ikke etter hva jeg selv mener om saken.kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:40Ja det er klart, skal man være med på forumtreff må man være forumbrukerAJ skrev:Og så vil det jo være ekstra hyggelig om de, som ikke allerede er MCsidister, lager seg en brukerkonto her på MCsidenWikingTnT skrev: 30 aug 2019, 18:28 Vi må prøve å få til en six-pack med Italos fra bartebyen da - vet av et par Benellis + JK95 med Duc SF og kompisen til barte med Panigale![]()
.
Men det fikser dere fort
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Ja, det er jeg enig i. Men som nevnt, så skrev jeg dette fordi det virket som et ønske om at man var medlem for å bli med på turerkjellv skrev: 18 okt 2019, 20:23Dørstokken inn i forumet skal ikke være høy, her klarer alle å karre seg inn. Vi jager nok heller ingen fra forumtreffet om de ikke har brukernavn i forumet. Men jeg antar vi klarer å overbevise kandidaten om innmelding i løpet av helgaBjerknez skrev: 18 okt 2019, 20:16Jeg tenkte på det du skrev her når jeg kom med anbefalingen. Anbefalingen er gitt ut fra det du skrev, og ikke etter hva jeg selv mener om saken.kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:40Ja det er klart, skal man være med på forumtreff må man være forumbrukerAJ skrev:Og så vil det jo være ekstra hyggelig om de, som ikke allerede er MCsidister, lager seg en brukerkonto her på MCsidenWikingTnT skrev: 30 aug 2019, 18:28 Vi må prøve å få til en six-pack med Italos fra bartebyen da - vet av et par Benellis + JK95 med Duc SF og kompisen til barte med Panigale![]()
.
Men det fikser dere fort
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk![]()
Det er et forumtreff for mcsiden.no. Det ligger i begrepet forumtreff at treffet er for forummedlemmer. Formålet med treffet er at forummedlemmer skal ha tilbud om å treffes ei helg og ha det hyggelig sammen, bli kjent med menneskene bak nickene vi er vant til å prate med her inne. Dette er ikke noe vi trenger å lage en sak av. Jeg tror ikke det på noe tidspunkt vil bli et problem om det dukker opp noen på treffet som ikke er medlemmer.Bjerknez skrev: 18 okt 2019, 20:24Ja, det er jeg enig i. Men som nevnt, så skrev jeg dette fordi det virket som et ønske om at man var medlem for å bli med på turerkjellv skrev: 18 okt 2019, 20:23Dørstokken inn i forumet skal ikke være høy, her klarer alle å karre seg inn. Vi jager nok heller ingen fra forumtreffet om de ikke har brukernavn i forumet. Men jeg antar vi klarer å overbevise kandidaten om innmelding i løpet av helgaBjerknez skrev: 18 okt 2019, 20:16Jeg tenkte på det du skrev her når jeg kom med anbefalingen. Anbefalingen er gitt ut fra det du skrev, og ikke etter hva jeg selv mener om saken.kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:40Ja det er klart, skal man være med på forumtreff må man være forumbrukerAJ skrev:Og så vil det jo være ekstra hyggelig om de, som ikke allerede er MCsidister, lager seg en brukerkonto her på MCsidenWikingTnT skrev: 30 aug 2019, 18:28 Vi må prøve å få til en six-pack med Italos fra bartebyen da - vet av et par Benellis + JK95 med Duc SF og kompisen til barte med Panigale![]()
.
Men det fikser dere fort
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk![]()
![]()