Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg vil gjøre. Dette er de originale til sykkelen, og passer veldig godt estetisk. Eneste ulempen er at de ikke er låsbare.
Jeg har mulighet til å bytte de ut med noen som er større, altså at jeg får plass til mer. Men utseendemessig så passer disse dårligere på sykkelen enn de originale. Disse er det mulig å låse.
Her er bilde av de originale:

Og her er bilde av noe lignende de jeg kan få montert om jeg ønsker det:

Jeg klarer ikke å bestemme meg, og derfor har jeg kommet for å få råd fra dere. Hva ville dere gjort? Ville dere behold de originale, eller byttet de ut med noen kofferter som kan låses?
Jeg regner med at de fleste her har en eller annen form for lagring på sykkelen, enten det er sidevesker eller toppboks. Har dere mulighet til å låse dem?
Hvis du har vesker eller bokser som ikke kan låses: Angrer du på at du kjøpte uten mulighet for låsing? Har du noensinne blitt frastjålet noe?
Det er jo tyveri jeg er mest bekymret for. Men jeg tenker at hvis de absolutt vil ha tak i det som er oppi, så får de tak i det. Antar at det ikke skal mye til for å bryte de opp. Men det vil jo selvfølgelig virke litt "avskrekkende" hvis de ser at de er låst.
Så, en rask oppsummering på slutten. Hva er deres synspunkter? Ville dere beholdt de originale sideveskene, eller byttet dem ut med de andre?
Takker og bukker for svar på forhånd!