Det var det virkelig ogsåVindR skrev: 22 aug 2019, 13:18 Det der ser ut som en helt fantastisk tur! Må si bildene dine virkelig er god reklame for å ta en Europa-tur på to hjul :)
Tusen takk, det er hyggelig å høre
Det var det virkelig ogsåVindR skrev: 22 aug 2019, 13:18 Det der ser ut som en helt fantastisk tur! Må si bildene dine virkelig er god reklame for å ta en Europa-tur på to hjul :)
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingAJ skrev: 22 aug 2019, 18:32 Fantastisk!!
Dette er motorsykkelglede å dele med andre av beste sort.
Så mange fine bilder som trigger kjørelysten til de grader! Takk for at du deler slike opplevelser.
Ja, det var det virkelig
Tusen takk
Tusen takk, det er hyggelig å hørexyvind skrev: 22 aug 2019, 21:57 Fine bilder! Jeg skal nedover neste år. Har kjørt til Italia med bil og telt to ganger tidligere, men aldri med sykkel.
Dette var inspirerende å se![]()
Tusen takkKetil skrev: 23 aug 2019, 07:50 Du har virkelig noen flotte bilder her, bildet av deg foran teltet med måneskinn bak var det klasse overEllers veldig fint referat fra turen din
Og Hondaen fungerte fint på langtur? Har du den med DCT?
Sent from my iPad using Tapatalk
Tusen takkducati750 skrev:Fine bilder..)
Ja no har du ! fått min plan til å befeste seg, neste år så blir det du har lagt ut, endel av min nye tur. 4-6 uker - uke 1og2 er i boks , og nå har du gitt meg en av de siste ukene... det her kommer seg .StiaWe skrev: 22 aug 2019, 12:56 Dette var min første tur i ganske korte trekk, og jeg er helt sikker på at det ikke er min siste nedover Europa.
Så gøy å leserolf-arne skrev: 18 okt 2019, 18:33Ja no har du ! fått min plan til å befeste seg, neste år så blir det du har lagt ut, endel av min nye tur. 4-6 uker - uke 1og2 er i boks , og nå har du gitt meg en av de siste ukene... det her kommer seg .StiaWe skrev: 22 aug 2019, 12:56 Dette var min første tur i ganske korte trekk, og jeg er helt sikker på at det ikke er min siste nedover Europa.
TAKK for inspirasjon![]()