Hva tenker du om polering over de dekalene/merkene på tanken? Tror du det er bare å kjøre på med polering over disse?
Regner jo med det er klarlakk over dem, men har aldri vært ute for denne problemstillingen før

Kommer vel litt ann på. Er det dekaler med klarlakk over går det jo helt fint. Det samme selvsagt om det er lakkerte merker. Hvis dette er dekaler klistret utenpå lakken ville jeg vert mer forsiktig. Enkle og bytte kanskje ja, men det blir fort stygt på kantene av dekalene da man "river" opp litt når man polerer.Subsea79 skrev: 09 des 2019, 15:23 Tenkte litt på en ny poleringsmaskin ja.
Hva tenker du om polering over de dekalene/merkene på tanken? Tror du det er bare å kjøre på med polering over disse?
Regner jo med det er klarlakk over dem, men har aldri vært ute for denne problemstillingen før![]()
Kjenner du en skarp kant så tyder mye på at dekalene er satt på etter lakkering uten påføring av klarlakk. Men ser du (og antakelig vil du kjenne det det med fingerneglen oså) at det er en myk og jevn overgang så tyder det på at det er påført flere lag klarlakk etter at dekalene er satt på.Subsea79 skrev: 09 des 2019, 21:01 Takk takk![]()
Jeg får prøve meg litt forsiktig frem.
Jeg kjenner kanten på de dekalene så godt, at jeg er jammen litt usikker på om det ligger lakk over.
https://riders.drivemag.com/news/2020-h ... s-tft-dashSubsea79 skrev: 11 des 2019, 13:05![]()
En liten sak til jeg lurer på som sikkert ikke er så lett og svare på, men prøver uansett.
Honda har fått litt tyn for at de ikke har slangeløse dekk på Africa Twin, men på mine dekk står det tubeless.
Hvordan henger dette sammen? Tror ikke det er byttet felger på den.
Dekkene er Dunlop trailsmart Max
Ahh.. okay...Subsea79 skrev: 11 des 2019, 13:13 Dette er 2020 modellen, og den har som de skriver tubeless.
Min er 2016
Det kan være ombygd, de legger en slags tape inni felgen, som gjør at du kan kjøre slangeløst.Subsea79 skrev: 11 des 2019, 13:05![]()
En liten sak til jeg lurer på som sikkert ikke er så lett og svare på, men prøver uansett.
Honda har fått litt tyn for at de ikke har slangeløse dekk på Africa Twin, men på mine dekk står det tubeless.
Hvordan henger dette sammen? Tror ikke det er byttet felger på den.
Dekkene er Dunlop trailsmart Max