TGR - Återfallsgubbe
Re: TGR - Återfallsgubbe
Noen ganger er man bare heldig, og er på rett plass til rett tid
Satt og rumlet litt på fjasbokji i går kveld, og fikk se et innlegg fra en kar i BMW-gruppa. Han hadde forsøkt å gi bort et sett flett nye fuel quick disconnect- koblinger et par ukers tid, men uten særlig respons.
Da måtte jeg liksom se to ganger da, for sånne hadde jeg jo tenkt å bestille meg fra Beemerboneyard, da dette er en av de sterkt anbefalt oppgraderingene man bør gjøre på K1200LT.
Lang historie kort, så plukket jeg de opp på Fornebu i dag. Flett nye, og helt gratis. Blir ikke bedre enn det
Satt og rumlet litt på fjasbokji i går kveld, og fikk se et innlegg fra en kar i BMW-gruppa. Han hadde forsøkt å gi bort et sett flett nye fuel quick disconnect- koblinger et par ukers tid, men uten særlig respons.
Da måtte jeg liksom se to ganger da, for sånne hadde jeg jo tenkt å bestille meg fra Beemerboneyard, da dette er en av de sterkt anbefalt oppgraderingene man bør gjøre på K1200LT.
Lang historie kort, så plukket jeg de opp på Fornebu i dag. Flett nye, og helt gratis. Blir ikke bedre enn det
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 4734
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: TGR - Återfallsgubbe
Koster jo skjorta! Det er score!
Re: TGR - Återfallsgubbe
Ja, ikke sant? Jeg tilbød meg å betale for de jeg, men han var bare glad for at noen kunne gjøre seg nytte av de
Re: TGR - Återfallsgubbe
Si fra om du skal ventiljustere og trenger ventilbøtter i 2.85 og 2.80. Har 6stk liggende. Har også simmeringen og korkpakning til registerdeksel/timing cover.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: TGR - Återfallsgubbe
Det er notert! Det blir full gjennomgang ila vinteren
- Bjerknez
- Innlegg: 23070
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: TGR - Återfallsgubbe
Ingen dårlig strategi det TGR. Men man blir jo ofte litt uglesett av andre når man driver slikt... men hvem bryr seg?
- FredrikE24
- Innlegg: 4734
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: TGR - Återfallsgubbe
Jeg skal sjekke ventilene nå på Lørdag. Får se hvordan det går..
Re: TGR - Återfallsgubbe
Jeg vet ikke hvor mange slike K-motorer vi har her på forumet. Men det kunne kanskje være en tanke å ha en sånn "bytte-pool" med ventilbøtter?
- FredrikE24
- Innlegg: 4734
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: TGR - Återfallsgubbe
Jeg har flere liggende hvertfall.
Re: TGR - Återfallsgubbe
Har ikke kommet meg skikkelig i gang med alt som skal gjøres ila vinteren enda....
Men i dag plukket jeg av Øhlinaren bak på den eldste LTen. Skal ha den over på den nyeste, og var spent på om den trenger en overhaling eller ei....
Nå lurer jeg ikke på det lenger....
Men i dag plukket jeg av Øhlinaren bak på den eldste LTen. Skal ha den over på den nyeste, og var spent på om den trenger en overhaling eller ei....
Nå lurer jeg ikke på det lenger....
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 4734
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: TGR - Återfallsgubbe
Skal nok sende min til overhaling til neste vinter også. Det er godt Øhlins kan overhales! På min får jeg ikke lenger justert noe preload på fjæra. Kjørte litt vel hardt på en humpete fjellovergang i nordsverige. stappfulle kofferter og en hel masse brett med øl og andre ting av systembolagets lagerbeholdning bakpå. Full preload og en masse krappe humper og fart. Etter drøyt to timer var jeg helt mørbanket og det var dempren også.
Re: TGR - Återfallsgubbe
Ja, tenker at det blir greit med skikkelige dempere i begge ender. Særlig med tanke på at til sommeren blir det syd-europa, med madammen bakpå, og full pargas, inkl. telt med tilbehør....FredrikE24 skrev: ↑15 des 2019, 22:47 Skal nok sende min til overhaling til neste vinter også. Det er godt Øhlins kan overhales! På min får jeg ikke lenger justert noe preload på fjæra. Kjørte litt vel hardt på en humpete fjellovergang i nordsverige. stappfulle kofferter og en hel masse brett med øl og andre ting av systembolagets lagerbeholdning bakpå. Full preload og en masse krappe humper og fart. Etter drøyt to timer var jeg helt mørbanket og det var dempren også.