Shir0 skrev: 06 jan 2020, 08:00
Jeg er en familie far i midten av 30 årene og håper på at jeg blir kjent med noen av dere som jeg kan henge meg på i eventuelle treff eller spontane turer hvis det lar seg gjøre og selvfølgelig ha noen gode samtaler.
Tilgjengelig i Oslo/Akershus/Østfold
Hei og vedlkommen her på MCsiden.no,
Shir0
Det er absolutt store muligheter for å bli kjent med mange nye MCvenner her på forumet.
For mange år siden ble denne tråden -
viewtopic.php?p=182714#p182714 - startet, hvor man kunne få ført opp brukernavnet sitt for å kunne gjøre avtaler om tur og treff og bli kjent.
Nå er nok ikke denne tråden like aktuell lenger, men andre tråder her inne, som stadig dukker opp når sesongen nærmere seg og er i gang, vil ganske sikkert være det.
Med invitasjon til å bli med på kveldsturer, dagsturer og helgeturer. Så da er det bare å hive seg ut i det :) ! Og det å finne tonen og bli kjent med andre motorsyklister er som regel alltid ganske så lav.
Så nøl ikke når du ser en invitasjon til å bli med på tur i nærheten av der du bor.
Når sesongen endelig er i gang om få måneder de fleste steder i landet så vil antakelig steder som
Randsfjord MC åpne igjen, et av mange MC-treffpunkt på Østlandet.
Så hvis du holder til i Oslo/Viken-området er dette en fin tur å ta langs Randsfjorden og samtidig møte hyggelige MC-folk av alle slg på nettopp
Randsfjord MC