Jeg liker når noen tar den litt ut og klinker til :)
Ser ut som en potent sykkel dette. Bra utseende var det på den også. Personlig liker jeg nok SuperDuken best, men dette ser så absolutt ut til å bli en gledens sommer

Gratulerer :)
Gratulerer. Sikkert rasende festlig. Det er mye som kan gjøres, om ca 200 hk skulle bli i minste laget, skal man tro på dette feks:lasse_hansen skrev: 06 jan 2020, 00:20 Tusen takk for alle gratulasjoner. Trur dette kommer til å bli en bra sykkel, håper ihvertfall det. Ja det blir samme forhandler som jeg dro ifra sist. Ble veldig godt tatt imot der når jeg først dro opp dit for en liten stund tilbake. Og nå når jeg kjøpte sykkel så sa sjefen der at dem skulle gjøre det dem kunne for å gjøre meg fornøyd. Og jeg ønsker gjerne gi dem en sjanse til. Dem er tross alt store på MC så
Er veldig spent på hvordan den er å sitte på, men i følge forhandler er det ganske lik sittestilling som på z1000sx, og den har jeg jo hatt tidligere, og vært storfornøyd med. Så krysser fingrene for at dette er et godt valg.
Ang planer me sykkelen, så er vel planen ihvertfall ny eksos, enten slipon eller hel anlegg, litt usikker. Må først vente til det dukker opp noe. Og evt hva ting koster. Nå finnes det så å si ingenting til denne sykkelen ettersom den er helt ny. Men vi får se hva et dukker opp av utstyr og tilbehør.